Сінді Кроуфорд, Наомі Кемпбелл. У мережі скандал через обкладинку Vogue
Легендарні супермоделі зібралися для спільної фотосесії для вересневого номера видання, але користувачі соціальних мереж різко критикували редакцію Vogue за застосування фотошопу на знімках
Американське видання Vogue звинуватили в ейджизмі через фотошоп обкладинки з Сінді Кроуфорд, Ліндою Євангелістою, Наомі Кемпбелл та Крісті Терлінгтон. Про це пише Daily Mail.
Легендарні супермоделі зібралися для спільної фотосесії для вересневого номера видання, але користувачі соціальних мереж різко критикували редакцію Vogue за застосування фотошопу на знімках.
Під обкладинкою з культовими моделями в Instagram мережа висловила звинувачення в ейджизмі та занепокоєння щодо нав'язування нереалістичних стандартів краси.
«Гарні жінки, жахливі кадри», «Навіщо так фотошопити цих прекрасних жінок? Вони виглядають розкішно і без цього», «Відмінні моделі, найгірша фотографія на світі», «Навіть не схоже на них!», «Легендарно, але коли ми дозволимо жінкам старіти?», «Vogue, вам час відмовитися від фотошопу і дозволити жінкам старіти!», «Не чекала такого жахливого фотошопу від Vogue», «Це мало бути неймовірно, ця обкладинка повинна була змусити нас усіх випробувати захоплення, але чому ж вона така ганебна?», «Як же треба було постаратися, щоб зробити з культових красунь планети звичайних домогосподарок», «Безумовно, можна було зробити краще на цій обкладинці. Чотири найкращі супермоделі, яких коли-небудь знав світ, і це був вибір для обкладинки?», «Позування дивне. Ніби всіх знімали окремо, а потім фотошопили разом» – пишуть корситувачі соцмережі.
Також обкладинку вересневого випуску прокоментувала Олександра Шульман, яка була редактором британського Vogue з 1992 до 2017 року. Вона зазначила, що фотошоп перетворив легендарних супермоделей на «пластикову версію» самих себе.
«Навіщо їх потрібно було перетворювати на пластикову версію самих себе, одягнути у похмурі костюми чорної вдови та обробити фотошопом, щоб вийшла мультяшна версія того, ким може бути гламурна жінка у віці? Це особливо дивно, враховуючи, що Vogue нещодавно позиціонував себе як інклюзивне видання, що відкидає думку про те, що традиційні стандарти краси стосуються вибору обкладинок. Ці жінки справді гарні. У молодості вони надихнули ціле покоління жінок мріяти про те, що вони могли б хоч якось бути схожими на них», – написала вона у своїй колонці для Daily Mail .
Раніше повідомлялося, що американська супермодель Сінді Кроуфорд повторила культовий образ із реклами напою Pepsi, в якій вона вперше знялася у 1992 році.