Чотири іноземні компанії претендують на придбання прав і подальше пакетування Прем’єр-Ліги України
Телевізійна революція назріває в українському футболі
Одразу чотири великі іноземні компанії претендують на придбання прав і подальше пакетування Української Прем’єр-Ліги.
Серед потенційних покупців такі компанії: Infront, Profile Partners, Wasserman, Mediapro.
До слова, остання компанія є власником прав на іспанську Прімеру на наступні 5 сезонів.
Медіагрупі в межах Іспанії належать права на показ Ліги чемпіонів та Ліги Європи, Кубка Німеччини, Копа Лібертадорес і Ліги 1 із сезону 2020/2021. Також Медіапро розповсюджує на європейські та азійські країни пакетування чемпіонату Бразилії.
В разі придбання прав на УПЛ кимось із наведених вище компаній, українські транслятори повинні будуть купувати пакети, щоб мати змогу показувати матчі Прем’єр-Ліги.
Відповідно до кількості команд у придбаному пакеті визначатиметься і кількість матчів, на які розповсюджуватимуться права мовника.
«Одна із цих компаній допомагатиме Прем'єр-лізі України впродовж підготовки та реалізації єдиного пулу. Вони за це отримають відсоток. А права належатимуть УПЛ», - зазначив президент української Прем'єр-ліги Томас Грімм.