FIA змінила регламент кваліфікації Формули-1 задля поліпшення видовищності
Також були прийняті ще деякі зміни
FIA змінила спосіб застосування штрафів стартової решітки у Формулі-1, починаючи з 2019 року. Це має змусити гонщиків, що мають штрафи, вести боротьбу у кваліфікації.
Цього року у Формулі-1 з’явилося правило, згідно з яким гонщик, що має штраф за заміну елементів силової установки у більш ніж 15 позицій, має стартувати з останнього місця.
У випадку, коли таких гонщиків виявлялося кілька, остаточний порядок їхнього розташування на стартовій решітці визначався часом, коли було скоєне порушення регламенту – тобто, коли нові елементи двигуна вперше з’явилися на трасі.
Це призвело до того, що гонщики часто залишали свої бокси задовго до початку вільної практики і стояли на виїзді з піт-лейн з вимкненими моторами – щоб на стартовій решітці опинитися вище за невдах з такими ж штрафами, які виїхали пізніше.
Щоб надалі цього не відбувалося, у 2019 році гонщики, що мають покарання, будуть розташовані наприкінці стартової решітки відповідно до своїх кваліфікаційних результатів, що має стимулювати їх до встановлення конкурентних показників під час усіх трьох сегментів, замість того, щоб проїхати символічне коло у Q1.
Також FIA вирішила, що гонщик, кваліфікаційний час якого не потрапив у межі 107% від поулу, буде стартувати останнім – навіть позаду пілотів, що мають штрафи через заміну елементів силового агрегату.
Серед інших змін у спортивному регламенту, які були затверджені Всесвітньою радою з авто і мотоспорту – посилення безпеки із роботи з пальним.
Також тепер правила чітко вказують, що боліди на трасі знаходитимуться під дією умов жовтих прапорів, допоки вони не перетнуть контрольну смугу після того, як автомобіль безпеки повернеться на піт-лейн.