Формула-1. Ферстапен показав найкращий результат на другій практиці Гран Прі Канади

Макс Ферстаппен - найкращий у другій практиці Гран Прі Монако

У середній групі найкращим виявився Ромен Грожан на Haas

Макс Ферстаппен завершив друге тренування у Монреалі на верхньому рядку протоколу.

У програму другої практики серйозно втрутився попередній вибір гуми на етап. Так, пілоти Mercedes, які взяли із собою лише по п’ять Hypersoft, взагалі вирішили відмовитися від використання найм’якіших шин на п’ятничних тренуваннях.

Проте це не завадило Льюісу Хемілтону очолити першу частину практики, коли гонщики працювали на жорсткіших шинах. Британський пілот на Supersoft встановив першу планку - 1.12,777. На такій же гумі Макс Ферстаппен та Валттері Боттас програли Хемілтону більш ніж півсекунди.

Першу частину змушений був пропустити Себастьян Феттель, який затримався в боксах. Саме тому він трохи відставав за програмою та не мав можливості проїхати оптимальні спроби.

У другій частині, коли пілоти зазвичай працюють над кваліфікаційними спробами, Ферстаппену та Райкконену, які виїхали на трасу на Hypersoft, вдалося випередити Хемілтона. Лідером, як і в першому тренуванні, став Ферстаппен із часом 1.12,198.

Його напарник Даніель Ріккардо водночас із цим мав великі проблеми. У першій практиці команда Red Bull виявила несправності у роботі двигуна, тому у другій сесії довгий час болід австралійця був розібраний. Зрештою обійшлося без заміни мотора, але час Ріккардо втратив.

Незадовго до завершення сесії серію кіл на Hypersoft подолали Феттель та Ріккардо. Німцю спершу вдалося піднятися на четверте місце - він був позаду Хемілтона з найкращим часом на Supersoft. Але потім на позицію нижче його посунув Ріккардо, який став третім у 0,4 секундах від Ферстаппена.

У середній групі найкращим виявився Ромен Грожан на Haas, який не набагато випередив щільний дует Force India - Естебана Окона та Серхіо Переса. Але допоки становище у цій групі дуже умовне, оскільки Ніко Хюлькенберг, який став 14-м, програв Грожану лише 0,3 секунди.

Формула-1

Гран Прі Канади

Друга практика