Формула-1. Гран Прі Японії. Хемілтон виграв гонку, Феттель – лише шостий
Льюїс без проблем перетворив поул у перемогу, а його головний суперник Себастьян Феттель після прориву з останніх місць фінішував шостим
На старті гонки четвірка лідерів впевнено втримала за собою свої позиції: Льюїс Хемілтон залишився першим, Валттері Боттас був за ним, далі – Макс Ферстаппен і Кімі Райкконен.
Одразу після цього відбулася боротьба за третю позицію. Кімі Райкконен пресингував Макса Ферстаппена на довгій прямій, після чого пілот Red Bull помилився у шикані.
Коли Ферстаппен повертався на трасу, він спробував захиститися від Райкконена, але лише вичавив фіна за межі траси. Кімі миттю втратив темп, чим скористався Феттель, який був на хвості та вийшов на четверту позицію. А судді згодом покарали Ферстаппена 5-секундним штрафом, який пілот відбув на першому піт-стопі.
На старті тривала боротьба і в середній групі. Найпомітнішою була дуель між Кевіном Магнуссеном і Шарлем Леклером. На третьому колі данець змінив траєкторію перед носом монегаска, через що той просто в’їхав у задню частину боліда Haas: Магнуссен спіймав прокол, а через уламки на трасі з’явилася машина безпеки. Леклер, який пошкодив переднє крило, отримав шанс втратити менше часу на піт-стопі.
Машина безпеки залишила трасу наприкінці сьомого кола. Феттель був помітно швидшим за Ферстаппена і почав шукати місце для атаки. Німець знову вирішив випередити суперника в «Ложці», проте пілот Red Bull поступатися не хотів. Це призвело до контакту: Ферстаппен отримав незначні бічні пошкодження, а Феттеля розвернуло, через що він змушений був пропустити весь пелотон.
Ферстаппен втримався на третій позиції та досить переконливо захищався від Райкконена, який поступово втрачав темп. На перший план вийшов Даніель Ріккардо. Після рестарту він вже був 10-м, а потім швидко продирався нагору. Вже на 14-му колі він був на п’ятій позиції та їхав майже на секунду швидше за Райкконена.
Саме пілот Ferrari першим із лідерів зробив піт-стоп – на 19-му колі він перевзувся у Medium. Ферстаппен зупинився на чотири кола пізніше, але навіть з урахуванням штрафу у п'ять секунд повернувся на трасу попереду Райкконена. У цьому йому також допомогло те, що Кімі втратив трохи часу за пілотам середньої групи. При цьому Ферстаппен вирішив провести другий відрізок на гумі Soft.
На 24-му колі зупинилися в боксах Боттас та Ріккардо, які перейшли на Medium. Що цікаво, австралієць, який розпочав гонку на Soft, до цього їхав настільки швидко, що повернувся на трасу попереду Райкконена.
Лідер гонки Хемілтон зупинився в боксах колом пізніше та також обрав Medium. А на 27-му колі піт-стоп зробив Феттель, який знову відкотився у глибину пелотону.
Після піт-стопу Феттель взяв активну участь у боротьбі пілотів середньої групи. Грожан, Перес, Окон, Гаслі були досить близькими один до одного, але швидшим був Феттель, який згодом і вийшов на шосту позицію. На той момент він програвав Райкконену 40 секунд.
У групі лідерів Хемілтон мав очевидну перевагу над Боттасом, а ось фіну довелося реально позмагатися з Ферстаппеном, який на Soft їхав трохи швидше.
Напруга трохи збільшилася на 41-му колі, коли через зупинку Леклера був оголошений режим віртуальної машини безпеки. Після поновлення гонки Боттас помилився під час проходження колового Фернандо Алонсо – фін широко заїхав у шпильку, чим ледь не скористався Ферстаппен. Проте на той момент пілоти залишилися на своїх позиціях.
За п’ять кіл до фінішу Ферстаппен програвав Боттасу менше секунди, тому вже міг користатися DRS. Проте реалізувати цю можливість пілот Red Bull не міг.
У боротьбі середняків найкращим став Перес. Мексиканець скористався тим, що Грожан заметушився під час рестарту після віртуальної машини безпеки. Француз намагався протестувати, проте пілот Force India не повернув йому позицію. Позаду Грожана фінішували Окон та Сайнс – іспанець наприкінці гонки мав свіжішу гуму та пройшов Гаслі.