Хемілтон може втратити позиції на стартовій решітці Гран Прі Абу-Дабі
Льюіс має проблеми зі своїм болідом
Льюїс Хемілтон, який переміг у минулій гонці на Інтерлагосі, опинився перед дилемою – отримати на Гран Прі Абу-Дабі штраф стартової решітки внаслідок використання нових елементів силової установки, або взяти участь в останньому вікенду сезону зі старим двигуном, який вже мав проблеми у Бразилії.
Певного моменту під час гонки на Інтерлагосі у Mercedes помітили збій в роботі двигуна, і співробітники моторного відділу вважали, що схід був неминучим, але екстрені міри у боксах, робота на базі в Бріксворті й зміна коригувань самим Хемілтоном в кокпіті допомогли дістатися фінішу й здобути перемогу.
Втім, у команді визнали, що силовий агрегат зазнав певної шкоди, хоча до детального огляду не відомо розміру збитків.
Це третій екземпляр двигуна – і останній, який дозволено використовувати на сезон без штрафів. Саме цей мотор мав взяти участь у вікенді в Абу-Дабі.
Навіть якщо технічна інспекція оголосить його справним, у команди можуть виникнути проблеми з його використанням з огляду на велике навантаження під час Гран Прі.
У Хемілтона в запасі є два двигуни, які він вже використовував цього сезону раніше, але вони обидва пройшли по сім етапів – і команда знову ж таки буде обережно підходити до їхнього використання.
Якщо ж у Mercedes оберуть за краще поставити нові елементи, то Хемілтон втратить позиції на стартовій решітці – але натомість матиме силовий агрегат найновішої специфікації з повним потенціалом на останній вікенд сезону.
Головний стратег команди Джеймс Воулз підтвердив, що масштаб збитків невідомий.
«Під час гонки після першої зупинки Льюїса в боксах ми побачили доволі значну проблему, яка вимагала величезної кількості даних, - розповів він у відповіді на запитання вболівальників. – Персонал у Бріксворті працював на зв’язку з нами, також велась робота на командному треку, щоб зрозуміти, що можна було змінити у двигуні, аби дістатися фінішу.
Вони виконали фантастичну роботу – це була не одна зміна, а величезна кількість змін протягом 40-50 кіл. Вони працювали з Льюїсом, щоб налаштувати різноманітні компоненти й змусити протриматися цей силовий агрегат до кінця гонки.
Кінцевим результатом є те, що двигун зазнав певних збитків, але поки ми не розуміємо, яких саме. Його слід ретельно перевірити й дослідити, перш ніж ми зможемо прийняти будь-яке рішення по Абу-Дабі»,- зазначив Воулз.