У Mercedes зазнали невдачі з розробкою нового двигуна для сезону Формули-1 2019 року
Очікуваного приросту продуктивності від нової концепції енергоблоку не сталося
Керівник команди Mercedes Тото Вольфф стверджує, що плани впровадження нового двигуна у 2019 році зазнали невдачі, оскільки мотористам не вдалося досягнути очікуваних показників.
Німецький виробник наступного року змагатиметься за шостий поспіль титул в обох заліках чемпіонату світу Формули-1, але очікує ще більшого тиску з боку Ferrari та Red Bull.
У відповідь на припущення, що суперники зробили більший крок вперед, ніж очікувалося, у плані потужності, Тото Вольфф зізнався, що в Mercedes нещодавно поставили перед собою більш амбітні цілі для прогресу, якого мотористи мали досягти взимку.
Але за його словами, очікуваного приросту продуктивності від нової концепції енергоблоку не сталося.
Під час виступу на нещодавній конференції для спонсора команди Hewlett Packard Enterprise, Вольфф розповів про прогрес із болідом 2019 року: «Був змінений регламент – зазвичай, від цього притискна сила має зменшитися, але, за чутками з паддоку, багато хто зумів дещо компенсувати це».
«Існує величезна гонка розвитку, якщо казати про пошук притискної сили, зменшення опору. І звісно, двигун є дуже важливою частиною», - додав він.
«Таким чином, ми ставимо перед собою справді амбітні цілі. Насправді ми визначились із новими цілями шість тижнів тому, тому що до нас дійшли певні чутки зі станів суперників, про те, наскільки у них гарно йдуть справи. Тому ми поставили ще більш складну задачу – показати абсолютний час . Ми все ще на шляху до цього», - підсумував Вольфф.