Власники Формули-1 представили проект, як зробити перегони дешевшими та видовищними

Було оголошено п’ять ключових принципів

Власники Формули-1 з Liberty Media під час зустрічі з командами у Бахрейні презентували власне бачення дешевшого та більш видовищного майбутнього цієї серії з 2021 року.

Голова Ф1 Чейз Кері та спортивний директор Росс Браун провели півторагодинну зустріч з усіма командами під час гоночного вікенду Гран Прі Бахрейну, щоб презентувати напрямок, у якому вони прагнуть розвивати найпопулярнішу гоночну серію світу.

Було оголошено п’ять ключових принципів, які зазнають змін: прибутки, керівництво, спортивний та технічний регламенти, двигуни та витрати.

У поширеному після зустрічі прес-релізі Ф1, представлено головні запропоновані зміни.

Двигуни:

- силовий агрегат має бути дешевшим, простішої конструкції, голоснішим, потужнішим, а також таким, щоб зменшити кількість штрафів стартової решітки;

- двигун має залишити зв’язок із дорожніми автомобілями, він має бути гібридним; автовиробники і надалі мають створювати унікальні й оригінальні мотори;

- новий регламент на двигуни має бути привабливим для нових учасників, а команди-клієнти мають отримувати агрегати з еквівалентною продуктивністю.

Витрати:

- Liberty Media вважає важливим не те, скільки команди витрачають грошей, а те, наскільки ефективно вони це роблять;

- попри наявність деяких стандартизованих вузлів, загалом шасі має бути унікальним у кожної команди;

- запровадження обмеження бюджетів.

Прибутки:

- нові критерії розподілу прибутків мають бути більш збалансованими і спиратися на результати;

- історичне значення, унікальність та цінність команд для Ф1 також братимуться до уваги;

- призові будуть виплачуватися як командам, так і виробникам двигунів.

Спортивний і технічний регламенти:

- боліди мають стати більш придатними для змагань, щоб збільшити можливості для обгонів;

- інженерні технології мають залишитися наріжним каменем, але навички гонщика мають стати переважним чинником швидкості боліда;

- боліди мають відрізнятися один від одного. На їхню швидкість мають впливати аеродинаміка, підвіска, двигун тощо. Проте елементи, які в очах вболівальників не важливі, слід стандартизувати.

П’ятнична зустріч була швидше презентацією, ніж дискусією, і команди обговорять запропоновані зміни пізніше.