Формула-1. Ферстаппен здобув другу перемогу у кар'єрі, вигравши останній Гран Прі Малайзії
Макс випередив найближчого переслідувача, яким став Льюїс Хемілтон, на 12 секунд
У неділю, 1 жовтня 2017 року, відбувся останній Гран Прі Малайзії у класі автоперегонів Формула-1. Новий контракт на проведення гонок на Сепангу не підписано, тому цей старт можна вважати історичним. Переможцем останньої кваліфікації Гран Прі Малайзії став Льюїс Хемілтон, а саму гонку виграв Макс Ферстаппен.
Невдало пройшла кваліфікація для Себастьяна Феттеля, у якого виникли проблеми з болідом, і німець не зміг показати жодного часу. Загалом, для Ferrari вікенд склався невдало. Феттель таки був допущений до старту, але з останнього місця, а у Кімі Райкконена виникли негаразди вже безпосередньо за кілька хвилин до початку. І фін так на трасі і не з'явився...
Хемілтон вдало розпочав перегони на Сепангу, зберігши лідерство. Через те, що зійшов Райкконен, Ферстаппен без боротьби піднявся на друге місце. Вальттері Боттас відмінно відмінно зреагував на зелені вогні, піднявшись на третє місце. Феттель також почав непогано, вже у перших кількох поворотах виконавши кілька випереджень, і став 12-м.
Хемілтон уже, мабуть, думав, як відірватися від переслідувачів, але несподівано поскаржився на проблеми з ERS. І на 4-му колі Льюїс змушений був пропустити Ферстаппена, адже не зміг більше стримувати Макса. За кілька кіл нідерландець відірвався та мав достатній відрив, щоб почуватися спокійно.
Феттель у цей час продовжував сходження у класифікації. Майже у середині гонки він вирвався на п'яту позицію, випередивши Серхіо Переса. Попереду були лише Ферстаппен, Хемілтон, Даніель Ріккардо та Боттас.
Допомогла Себастьяну випередити Вальттері тактика піт-стопів. Його більш м'яка гума дозволяла їхав швидше за всіх. Після піт-стопу Боттаса Феттель залишився попереду, а згодом ще й встановив новий рекорд траси безпосередньо у гонці.
Усі очікували боротьби за третє місце між Феттелем і Ріккардо. І вона сталася. На останніх колах Себастьян підібрався на дистанцію атаки за допомогою DRS, але перша спроба вийшла невдалою, а потім німцю сказали, що потрібно перейти у режим економії. На його боліді залишалося не так багато палива, щоб продовжувати атаки. Цілком можливо, що саме тому не п'єдестал піднявся Даніель, а не Себ.
А Ферстаппен спокійно виграв цей Гран Прі, здобувши першу перемогу у сезоні та другу у кар'єрі. Хемілтон фінішував другим, що збільшило його перевагу над Феттелем в особистому заліку до 34 очок.
Вальттері Боттас фінішував п'ятим, Серхіо Перес - шостим. Не можна не відзначити друге поспіль сьоме місце Стоффеля Вандорна на McLaren. І бельгієць випередив партнера по команді Фернандо Алонсо у загальному заліку. Також очки на Сепангу здобули Ленс Стролл, Феліпе Масса й Естебан Окон.
Наступний етап «Королівських гонок» - Гран Прі Японії - пройде 6-8 жовтня.
Результати Гран Прі Малайзії:
1. Макс Ферстаппен (Red Bull Racing) - 1:30.01.290
2. Льюїс Хемілтон (Mercedes AMG Petronas) - +12.770
3. Даніель Ріккардо (Red Bull Racing) - +22.519
4. Себастьян Феттель (Scuderia Ferrari) - +37.362
5. Вальттері Боттас (Mercedes AMG Petronas) - +56.021
6. Серхіо Перес (Sahara Force India) - +1:18.630
7. Стоффель Вандорн (McLaren Honda) - +1 коло
8. Ленс Стролл (Williams) - +1 коло
9. Феліпе Масса (Williams) - +1 коло
10. Естебан Окон (Sahara Force India) - +1 коло
11. Фернандо Алонсо (McLaren Honda) - +1 коло
12. Кевін Магнуссен (Haas) - +1 коло
13. Ромен Грожан (Haas) - +1 коло
14. П'єр Гаслі (Scuderia Toro Rosso) - +1 коло
15. Джоліон Палмер (Renault Sport) - +1 коло
16. Ніко Хюлькенберг (Renault Sport) - +1 коло
17. Паскаль Верляйн (Sauber) - +1 коло
18. Маркус Ерікссон (Sauber) - +2 кола
Зійшли:
Карлос Сайнс-молодший (Scuderia Toro Rosso) - DNF (30-е коло)
Кімі Райкконен (Scuderia Ferrari) - DNS (не стартував)
Особистий залік пілотів:
1. Льюїс Хемілтон (Mercedes AMG Petronas) - 281
2. Себастьян Феттель (Scuderia Ferrari) - 247
3. Валттері Боттас (Mercedes AMG Petronas) - 222
4. Даніель Ріккардо (Red Bull Racing) - 177
5. Кімі Райкконен (Scuderia Ferrari) - 138
6. Макс Ферстаппен (Red Bull Racing) - 93
7. Серхіо Перес (Sahara Force India) - 76
8. Естебан Окон (Sahara Force India) - 57
9. Карлос Сайнс-мол. (Scuderia Toro Rosso) - 48
10. Ніко Хюлькенберг (Renault Sport) - 34
11. Феліпе Масса (Williams) - 33
12. Ленс Стролл (Williams) - 32
13. Ромен Грожан (Haas) - 26
14. Стоффель Вандорн (McLaren Honda) - 13
15. Кевін Магнуссен (Haas) - 11
16. Фернандо Алонсо (McLaren Honda) - 10
17. Джоліон Палмер (Renault Sport) - 8
18. Паскаль Верляйн (Sauber) - 5
19. Даніїл Квят (Scuderia Toro Rosso) - 4
Кубок конструкторів:
1. Mercedes AMG Petronas F1 Team - 503
2. Scuderia Ferrari - 385
3. Red Bull Racing - 270
4. Sahara Force India F1 Team - 133
5. Williams Martini Racing - 65
6. Scuderia Toro Rosso - 52
7. Renault Sport Formula 1 Team - 42
8. Haas F1 Team - 37
9. McLaren Honda Formula 1 Team - 23
10. Sauber F1 Team - 5
«Главком»