Формула-1. Макс Ферстаппен виграв захопливу гонку в Австрії, Хемілтон не дістався фінішу (відео)

Райкконен, Ферстаппен і Феттель на подіумі

А команда Ferrari здобула подвійний подіум

Валттері Боттас покладав серйозні сподівання на гонку Гран Прі Австрії 2018 року. Напередодні фінський пілот Mercedes випередив у кваліфікації свого напарника по команді та здобув поул. І було дещо прикро за Боттаса, коли він «проспав» зелені вогні на старті безпосередньо самої гонки.

Валттері пропустив не тільки Льюїса Хемілтона, а ще й Кімі Райкконена, котрий дуже добре зреагував на вогні, а також Макса Ферстаппена. Щоправда, Боттас майже відразу виправився, випередивши вищезгаданих гонщиків Ferrari та Red Bull Racing, які були зосереджені на боротьбі між собою за друге місце. Райкконен згодом ще й пропустив поперед себе Ферстаппена, відкотившись аж на четверту сходинку.

Хемілтон, захопивши лідерство, спробував витиснути максимум із ситуації та свого боліду. І до десятого кола він уже вигравав у найближчого переслідувача майже три секунди. Натомість, машини Ferrari відчували себе не дуже добре на трасі в Австрії. Себастьян Феттель застряг на шостому місці (його йому ще й довелося відвойовувати після далеко не кращого старту), а Райкконену «на хвіст» сів Даніель Ріккардо. Австралієць був подвійно мотивований, адже у цей день йому виповнилося 29 років.

Зовсім прикро за Боттаса стало на 15-му колі, коли він несподівано сповільнився та був змушений зупинитися у безпечному місці. Як потім повідомив сам гонщик, у нього відмовила коробка передач. Таким чином, Валттері зійшов, хоча цілком розраховував на перемогу. А за кілька кіл до нього зупинився і Ніко Хюлькенберг, у якого просто загорівся двигун на прямій.

Ferrari та Red Bull Racing вирішили скористатися віртуальним автомобілем безпеки та завернули у бокси. А от Хемілтон, який мав уже досить солідну перевагу над Ферстаппеном, продовжив гонку. Лише згодом його таки покликали на зміну гуми, проте така тактика виявилася невдалою. Льюїс повернувся на трасу аж четвертим, між двома Ferrari. Стратег Mercedes навіть потім вибачився перед британцем за таке невдале рішення. Лідером став Ферстаппен, на другу сходинку вийшов Ріккардо, а на третю – Райкконен.

Тепер на перший план виходило те, як гонщики будуть берегти свою гуму. Зокрема ті пілоти, яким потрібно було атакувати. Крім шин, не витримувала і техніка. На 55-му колі змушений був зійти сьогоднішній іменинник Ріккардо. І знову констатували проблеми з двигуном. А Даніель на той момент їхав четвертим, попереду Хемілтона. І обидва вже побували на других піт-стопах, тобто боролися між собою за пряму позицію, а також могли розраховувати піднятися і вище, якби провели завершальний відтинок краще, аніж перша трійка. Тим потрібно було берегти гуму, щоб не заїжджати знову у бокси.

Апогеєм гонки в Австрії став нефініш все того ж Хемілтона. Команда Mercedes не пройшла випробування Шпільбергом – знову не витримала техніка. Отож, боротьбу за перемогу вели Фестаппен, Райкконен і Феттель. Кожен з них намагався максимально швидко, але при цьому і максимально обережно, проїхати останні кола. І все ж, Максу вдалося втримати перевагу над конкурентами та виграти Гран Прі Австрії-2018, здобувши свою четверту перемогу у кар'єрі. Другим фінішував Кімі, а третім – Себастьян.

Неймовірна радість після цього етапу у боксах Haas, адже Ромен Грожан став четвертим, а Кевін Магнуссен – п’ятим. Далі дісталися фінішу дві Force India – Естебана Окона та Серхіо Переса. Також варто зауважити прорив Фернандо Алонсо на восьме місце. А він стартував тільки з піт-лейн через заміну переднього антикрила.

Фініш Ферстаппена:

[TWITTER]

[/TWITTER]

Формула-1

Результати Гран Прі Австрії:

1. Макс Ферстаппен (Red Bull Racing) – 1:21:56.024
2. Кімі Райкконен (Ferrari) - +1.504
3. Себастьян Феттель (Ferrari) - +3.181
4. Ромен Грожан (Haas) - +1 коло
5. Кевін Магнуссен (Haas) - +1 коло
6. Естебан Окон (Force India) - +1 коло
7. Серхіо Перес (Force India) - +1 коло
8. Фернандо Алонсо (McLaren) - +1 коло
9. Шарль Леклер (Sauber) - +1 коло
10. Маркус Ерікссон (Sauber) - +1 коло
11. П’єр Гаслі (Toro Rosso) - +1 коло
12. Карлос Сайнс-молодший (Renault Sport) - +1 коло
13. Ленс Стролл (Williams) - +2 кола
14. Сергій Сироткін (Williams) - +2 кола
15. Стоффель Вандорн (McLaren) - +5 кіл

Зійшли:

Льюїс Хемілтон (Mercedes AMG) – DNF (65-те коло)
Брендон Гартлі (Toro Rosso) – DNF (56-те коло)
Даніель Ріккардо (Red Bull Racing) – DNF (55-те коло)
Валттері Боттас (Mercedes AMG) – DNF (15-те коло)
Ніко Хюлькенберг (Renault Sport) – DNF (13-те коло)

Особистий залік пілотів:

1. Себастьян Феттель (Ferrari) – 146
2. Льюїс Хемілтон (Mercedes AMG) – 145
3. Кімі Райкконен (Ferrari) – 101
4. Даніель Ріккардо (Red Bull Racing) – 96
5. Макс Ферстаппен (Red Bull Racing) – 93
6. Валттері Боттас (Mercedes AMG) – 92
7. Кевін Магнуссен (Haas) – 37
8. Фернандо Алонсо (McLaren) – 36
9. Ніко Хюлькенберг (Renault Sport) – 34
10. Карлос Сайнс-молодший (Renault Sport) – 28
11. Серхіо Перес (Force India) – 23
12. Естебан Окон (Force India) – 19
13. П’єр Гаслі (Toro Rosso) – 18
14. Шарль Леклер (Sauber) – 13
15. Ромен Грожан (Haas) – 12
16. Стоффель Вандорн (McLaren) – 8
17. Ленс Стролл (Williams) – 4
18. Маркус Ерікссон (Sauber) – 3
19. Брендон Гартлі (Toro Rosso) – 1

Кубок конструкторів:

1. Scuderia Ferrari – 247
2. Mercedes AMG Petronas Motorsport – 237
3. Aston Martin Red Bull Racing – 189
4. Renault Sport Formula 1 Team – 62
5. Haas F1 Team – 49
6. McLaren F1 Team – 44
7. Sahara Force India F1 Team – 42
8. Red Bull Toro Rosso Honda – 19
9. Alfa Romeo Sauber F1 Team – 16
10. Williams Martini Racing – 4

«Главком»