Audi і Volkswagen змінили логотипи через коронавірус

Audi

Автомобільні компанії незвичайним способом нагадали про необхідність тримати дистанцію

Volkswagen і Audi опублікували відео зі своїми новими логотипами, які тимчасово змінилися. Кільця Audi «роз'їхалися» в різні боки, а між літерами V і W в емблемі Volkswagen з'явилося відстань. Таким чином німецькі автовиробники закликали людей тримати дистанцію між один одним, щоб не заразитися коронавірусом.

Пандемія коронавірусу завдала серйозного удару по автомобільній індустрії. Світові продажі машин впали, а виробництво зупинено.

Але автовиробники незважаючи на проблеми роблять свій внесок в боротьбу з китайським вірусом: одні пропонують переобладнати свої приміщення під тимчасові госпіталі, інші жертвують мільйони, треті допомагають випускати медобладнання.

Наприклад, Tesla почне виробництво апаратів штучної вентиляції легень. Для цього переобладнають закритий завод Gigafactory 2 у штаті Нью-Йорк. Про це заявив генеральний директор компанії Ілон Маск на своїй сторінці у Твіттері.

Напередодні кілька фабрик Tesla, серед яких і нью-йоркська, на тлі поширення коронавірусу зупинили свою роботу.