Google Chrome буде блокувати 12 типів реклами
Власникам сайтів радять переглянути рекламу на сторінках
Компанія Google планує застосовувати по всьому світу вимоги до нав’язливої інтернет-реклами, які зараз діють для Північної Америки та Європи.
В офіційному блозі компанії Бен Галбрайт (Ben Galbraith), старший директор продуктів Chrome, пише, що з 9 липня 2019 року браузер блокуватиме 12 типів нав’язливої реклами.
Види її визначила Коаліція за кращу рекламу, куди входить Google. Наприклад, до них відносяться спливаючі банери, відео, на яких автоматично вмикається звук, великі рекламні блоки, які неможливо перемотати чи закрити.
Причиною таких вимог Chrome стало рішення Коаліція застосовувати свої стандарти на увесь світ, а не лише Північну Америку і Європу.
«Коаліція за кращу рекламу є групою, місія якої — покращити рекламу у мережі. Її стандарти базуються на відгуку більш ніж 66 тис. користувачів з усього світу», — пише пан Галбрайт.
Власникам сайтів радять переглянути рекламу на сторінках. Це можна зробити завдяки інструменту Ad Experience Report, що покаже, чи блокуватиме рекламу Chrome. Його зробили доступним для країн по всьому світу.
«Наша мета не фільтрувати рекламу, а зробити веб кращим середовищем для всіх. Вимоги Коаліції, яких дотримується Chrome, надихнуло багато власників сайту покращити інтернет-рекламу з користю для користувача. У США, Канаді та Європі власники веб-сайтів успішно впровадили зміни. Станом на 1 січня 2019 року дві третини усіх видавців, реклама яких не відповідала стандартам, зараз вже не мають із цим проблем. З мільйонів сайтів, де рекламу переглянули, лише 1 % з неї було відфільтровано», — зазначає Бен Галбрайт.