Google створила нові способи захисту від фейкових новин
Політична ситуація напередодні виборів у Європарламент знову загострюється
Компанія Google повідомила, що напередодні виборів до Європейського парламенту вводить додаткові методи захисту від поширення фейкових новин і пропаганди.
Про це йдеться в блозі компанії.
У повідомленні наголошується, що Google робить обов'язковою вказівку про фізичних або юридичних осіб, які оплатили рекламу, а політичні рекламодавці повинні надати про себе всю необхідну інформацію.
Крім того, Google має намір оприлюднювати інформацію-звіт про політичну рекламу: хто за неї платив, на яку аудиторію вона була розрахована, скільки на цю рекламу було витрачено коштів. Також компанія створить бібліотеку рекламних роликів з можливістю пошуку.
Google News Lab співпрацюватиме з новинними компаніями в усіх 27 країнах ЄС, щоб технологічно підтримати онлайн-перевірку фактів. Також компанія проведе серію безкоштовних семінарів для журналістів, щоб представити новітні інструменти і технології для боротьби з дезінформацією.
Вибори в Європарламент відбудуться в травні 2019 року. 350 млн виборців з ЄС мають обрати 705 депутатів.