Facebook перевірить усі популярні сторінки та їх власників

Такий крок покликаний перешкодити користувачам використовувати фейкові акаунти

Керівництво соціальної мережі Facebook заявило, що перевірить особистість всіх користувачів, чиї сторінки на соцмережі користуються особливою популярністю. Тим самим компанія намагається боротися з поширенням фейкових новин і пропаганди.

Глава Facebook Марк Цукерберг сказав, що особливо популярні сторінки пройдуть перевірку - а тим, до кого в її ході виникнуть претензії, буде заборонено розміщувати повідомлення. Такий крок покликаний перешкодити користувачам використовувати фейкові акаунти для того, щоб приховувати свою особистість.

Цукерберг також сказав, що підтримує пропозицію регулювати політичну рекламу. Якщо ця пропозиція буде прийнята, то соціальним мережам доведеться збирати більше інформації про те, хто саме створює подібну рекламу.

«Втручання в виборний процес - проблема, з якою не може впоратися лише одна платформа», - сказав глава Facebook. За його словами, самі по собі ці заходи не зупинять тих, хто намагається обдурити систему, але принаймні вони істотно ускладнять їм життя.

Відтепер Facebook буде вимагати від усіх, хто розміщує на її сторінках політичну рекламу, американське посвідчення особи і американську же адресу. На цю адресу буде надіслано поштою унікальний код, за допомогою якого рекламу можна буде запустити.

Ці заходи спрямовані проти дій, що ймовірно здійснювалися Агентством інтернет-досліджень, російською фабрикою тролів, яка звинувачується в тому, що використовувала Facebook для залякування американських виборців і впливу на їх вибір.

Одним з найбільш ефективних прийомів цієї фабрики було створення сторінок в Facebook, що нібито належать американцям.

Представник компанії сказав BBC, що Facebook ще не вирішила, що саме вважати «великими сторінками», але додав, що при цьому буде враховуватися цілий ряд параметрів, в тому числі і число передплатників.

Компанія буде також відстежувати сторінки, які змінюють свої назви. Вважається, що російські тролі спочатку створювали сторінки з назвами, що не викликали ніяких підозр, а вже потім, набравши певну кількість передплатників, змінювали назви на відверто політичні.

Facebook вже перевіряє, чи дійсно сторінки, створені від імені зірок або інших широко відомих людей, належать їм. Як говорить компанія, процес верифікації найбільш популярних сторінок, швидше за все, буде працювати так само.

Нова політика компанії була оголошена напередодні надзвичайно важливого для Facebook тижня. У вівторок Марк Цукерберг буде давати свідчення в конгресі США з питання про те, як Facebook використовує особисті дані користувачів.

33-річний засновник компанії буде давати подібні свідчення в перший раз в житті. Сенатори і депутати палати представників, швидше за все, захочуть дізнатися, як саме його компанія збирається запобігти спробам маніпуляції виборним процесом в майбутньому.

Починаючи з жовтня 2017 року компанія змушує всіх, хто розміщує на її платформі політичну рекламу, ясно повідомляти, хто саме її фінансує.
Але в заяві компанії також йдеться, що нові заходи не зможуть повністю вирішити проблему. «Ми знаємо, що занадто пізно помітили іноземне втручання у вибори 2016 року», - заявляє компанія.

Нагадаємо, виконавчий директор Facebook Шеріл Сендберг не виключила, що компанія може виявити нові відомості про витоки даних.