Facebook змінив правила розміщення політичної реклами
Нова процедура може уповільнити терміни розміщення реклами
Компанія Facebook змінила правила розміщення політичної і релігійної реклами в соціальній мережі. У листі, розісланому рекламодавцям на цьому тижні, керівництво компанії попередило, що тепер рекламні оголошення, орієнтовані на людей, які обговорюють «політичні, релігійні, етнічні та соціальні питання» будуть розглядатися співробітниками одного з офісів.
Тільки після цього повідомлення можуть з'явитися в мережі. Раніше рішення про публікацію таких оголошень автоматично брав комп'ютерний алгоритм.
У компанії попередили, що нова процедура може уповільнити терміни розміщення реклами.
«Це нововведення передбачає, що більша кількість оголошень буде проходити процедуру розгляду за допомогою наших співробітників, - йдеться в листі, направленому рекламодавцям. - Нові (рекламні) кампанії, що містять цільову рекламу, яка, на нашу думку, потребує додаткового розгляду (пов'язані з такими питаннями, як політика, релігія, етнічні та соціальні проблеми), будуть окремо розглядатися співробітниками».
На цьому тижні стало відомо, що керівництво Fаcebook погодилося надати свідчення в комітеті з розвідки Конгресу США, яка проводить власне розслідування про російське втручання у виборчу кампанію 2016 року. У минулу п'ятницю офіційної лист із запрошенням виступити на відкритих слуханнях у верхній палаті направив менеджменту соціальної мережі комітет з розвідки Сенату США.
У вересні Facebook передав до Конгресу дані по рекламних оголошеннях, спільнотах і сторінках, зареєстрованих за участю Росії під час президентської кампанії. Одночасно в Палату представників була направлена інформація і про покупку російськими компаніями рекламних оголошень в соціальній мережі.
Всього, за даними Facebook, мова може йти про 470 мережевих спільнот і сторінки, які були пов'язані з російськими державними компаніями.
Нагадаємо, Facebook планує найняти ще 1000 осіб для перевірки рекламних оголошень через інформацію про те, що Росія купувала політичну рекламу в соцмережі під час виборів в США.