Телевізор і суспільство. Коли щось зміниться?
Або мусиш продатися одіозним політикам, або мати крутого спонсора. Такий формат
Сьогоднішнє телебачення втратило свою світоглядну і культурну складову. Воно тепер - щось на зразок пропагандистської зброї чи рекламного телемаркету товарів та послуг.
Якщо ти не мочиш своїх політичних чи партійних опонентів, або не є якимсь одіозним фріком на естраді, якщо ти не здатен заплатити за ефіри, тобі шлях на екран практично перекритий.
Нікого не цікавить рівень твого інтелекту чи мистецький рівень. Один чоловік сказав - або мусиш продатися одіозним політикам, або мати крутого спонсора. Такий формат.
Але і одна, і друга умова - це серйозне обмеження особистості, яке впливає на свободу слова і на об'єктивний погляд на нашу дійсність.
Отож, мистецька та особистісна свобода, насьогодні - це практично, інформаційна ізоляція!
Наше суспільство оновиться лише тоді, коли зміниться наше телебачення - і впустить на екрани незаангажованих особистостей.