«Слуги» почали руйнувати парламентаризм в Україні
...Коли мало розумієшся на державному управлінні - то і змушений будувати весь час якісь повітряні конструкції сумнівної правової природи.
Коли не розумієш причин та наслідків, плутаєшся в них, і борешся не з причиною, а з наслідками - то ці конструкції все одно валяться.
І в руїнах валять все більше і більше інших конструкцій, людей та процесів.
Це конструкції постійних змін до Регламенту, до Конституції, голосування чогось у турбо-режимі, потім виправлення помилок вже наголосованого знову і знову..., призначення одного міністра після співбесіди на 45 хвилин, звільнення його через два тижні, призначення іншого знову за тією самою історією без обговорення з парламентом, і знову подання на його звільнення за 2 тижні...
План тепер такий:
проголосували абсолютно жахливу редакцію змін до Регламенту, коли за процедурою ad hoc кожна фракція буде мати право на відстоювання лише 5 правок (!) до законопроекту.
І далі подадуть одразу новий проект змін до цієї жахливої редакції, де такі змін будуть тимчасовим і дадуть більше правок депутатам.
Якби ж то ця історія буда вперше, то ще було б ок.
Але ж це вже у сотий раз(( і найгірше - не вчитися ні на чужих, ні на власних помилках, та так і не визначити причину помилок та своїх фейлів(
Нагадаю, до так званого закону про Приватбанк депутати подали 17 тисяч поправок.
16 тисяч з них – подали 7 депутатів Парламенту, 5 з яких – депутати від Слуги Народу.
До речі, подумайте ось про що: за 28 років українського парламенту ніколи не було 17 тисяч правок до проекту. Ніколи)
Вперше це сталося за допомогою Слуг Народу (та одного колишнього Слуги) до власного ж проекту, який підтримує їх же лідер.
То може проблема не є проблемою системною у парламенті, і проблема не у самому другому читанні, і не в Регламенті...?