Реаліті-шоу як новий вид ведення президентської кампанії
З врахуванням фактору Зеленського кампанія перестала бути лінійною. Все тільки починається
Припустимо, Володимир Зеленський згідно останніх соціологічних опитувань не тільки догнав Юлію Тимошенко, але й потіснив її з першого місця в президентській гонці.
Юлія Тимошенко увійшла в новий 2019 рік на піку своєї політичної форми. Вона дуже довгий час фігурувала як лідер кампанії і за різними оцінками на початок січня підійшла до свого максимуму. Відіграні форуми, сотні зустрічей з різними цільовими навколополітичними і не тільки групами дали непоганий приріст. Тепер - останній бій - за увагу виборця в полях. Тимошенко добре вміє заводити вулицю. І очевидно, що ефект від її турів буде. Але її штабам треба терміново переорієнтовуватися на нову мету - не як виграти у другому турі, а як туди потрапити. Адже ЮВТ готувалася до двобою в іншому форматі.
Зеленський тільки місяць як з потенційного кандидата став реальним фактором. Новорічне звернення, реєстрація, робота на переманювання активних соціальних груп, збір підписів, втягування в кампанію молоді.За два місяці. які залишаються до дня голосування, він має сформувати кістяк команди і нарешті визначитися зі своєю позицією по ключових питаннях - зовнішньополітичних орієнтирах, мові, команді. Але при цьому Зеленський досі залишається в напіввіртуальній реальності, продаючи телевізійний образ, сформований більше фільмом про «слугу народу», ніж особистістю. Бо досі мало хто розуміє, який Зеленський справжній. Виборча кампанія «За склом» - це українське ноу-хау. Але психологічне бажання суспільства "підглядати» за кимось в режимі реального часу - це більше про телевізор, а не про життя. Бо давайте будемо реалістами - вам ніхто з команди Зе не покаже правду повністю, а тільки те, що ви хочете побачити.
Тих, хто хоче жити телевізійною картинкою, відмежувавшись від дійсності, дійсно багато - і багато хто готовий розміняти реальність на ефемерний образ. Реальний Зеленський - це не Василь Голобородько, а гість на дні народження Коломойського, фігурант програми «Схеми» і бізнесмен, який йде в політику з чітким розрахунком.
Ясно одне - з врахуванням фактору Зеленського кампанія перестала бути лінійною. Все тільки починається.