Політичні партії використовують бюджетні кошти переважно на рекламу
У Радикальної партії, «Об’єднанні самопоміч» та БПП найбільшою статтею видатків у III кварталі 2018 року стала пропаганда
Політичні партії використовують бюджетні кошти на підготовку до передвиборчих перегонів та витрачають їх на рекламу. Про це йдеться у дослідженні центру Ейдос, опублікованому на «Главкомі».
Аналітики проаналізували звіти парламентських політичних партій за ІІІ-й квартал і виявили, що, наприклад, у Радикальній партії найбільшою статтею видатків стала пропаганда.
«4,8 млн грн бюджетних коштів було витрачено на оплату розміщення реклами у друкованих засобах масової інформації, на радіо, ТВ та за зовнішню рекламу. Частка цих коштів була направлена не на оплату послуг центральним каналам чи газетам, а на налагодження діалогу із потенційним електоратом через регіональні ЗМІ. «Дунайська зоря», «Гадяцький вісник», «Вечірні Черкаси», «Вісті Куп’янщини», «Знамя труда», «Трибуна трудящих», «Слово народу», «Зоря Полтавщини» тощо – неповний список газет, які отримали оплату за розміщення інформаційних матеріалів чи статей на своїх шпальтах», - повідомляється у матеріалі.
Також «Об’єднання Самопоміч» продовжує стабільно витрачати великі суми на пропаганду та збільшує ці витрати з кожним кварталом.
«За перше півріччя 2018 року було витрачено майже 10 млн грн, за один третій квартал – 11,3 млн грн», - звернули увагу аналітики.
БПП «Солідарність» витратив за перше півріччя 2018 року на пропаганду близько 6 млн. грн., у третьому – 3,5 млн. грн.
- Детальніше про президентські вибори читайте тут