«АТБ-Маркет» підвищить ціни на товари першої необхідності та продукти харчування
Така ситуація пов'язана зі стрімким зростанням закупівельних цін від постачальників не тільки для торгової мережі АТБ, а й для всіх операторів українського ринку роздрібної торгівлі
Компанія «АТБ-Маркет» вирішила підвищити ціни на товари першої необхідності та продукти харчування через підняття цін постачальниками.
Про це йдеться у повідомленні компанії.
«Компанія «АТБ-Маркет» змушена підняти ціни на продукти харчування і товари першої необхідності. Така ситуація пов'язана зі стрімким зростанням закупівельних цін від постачальників не тільки для торгової мережі АТБ, а й для всіх операторів українського ринку роздрібної торгівлі. Зокрема, продукти так званого борщового набору (картопля, капуста, цибуля, морква) подорожчали на 35-128%, цукор на 8%, макаронні вироби на 9,5%, пшенична крупа на 11%, гречка на 51%, борошно - 5%, яйця - 6%», - сказано в ньому.
Повідомляється, що підвищення вартості товарів постачальники пояснюють значним зростанням витрат виробництва, пов'язаних із карантинними заходами.
«Для підтримки стабільної роботи 1 094 магазинів торгової мережі АТБ і формування товарних запасів компанія змушена сьогодні виставляти на прилавки товари фактично за цінами постачальників. Зараз корпорація АТБ докладає всі зусилля, щоб забезпечити стабілізацію зростання цін з боку постачальників на продукти харчування і товари першої необхідності», - підкреслюється в повідомленні.
Зазначається, що наразі всі магазини мережі АТБ забезпечені товарами всіх категорій в необхідному обсязі.
При цьому компанія має достатню кількість товарних залишків на складах і розподільних центрах для забезпечення споживчого попиту в разі його збільшення.
В умовах поширення коронавірусної інфекції Сovid-19 та оголошеного загальнонаціонального карантину корпорація АТБ здійснює свою діяльність у посиленому режимі в усіх регіонах України.
Раніше компанія «АТБ-Маркет» обмежила кількість товарів, які купує один покупець.