Директор ММК Ілліча: Ми продовжуємо стукати в закриті двері «Укрзалізниці», а проблеми тільки посилюють одна одну
За словами підприємця, ситуацію можна охарактеризувати як «абсолютно несамовиту суміш цинізму, некомпетентності та відвертого шкідництва»
Генеральний директор Маріупольського металургійного комбінату імені Ілліча Юрій Зінченко заявив, що «Укрзалізниця» зуміла «фантастичним чином» погіршити проблему з дефіцитом пропускної здатності в напрямку Маріуполя на ділянці перегону Комиш-Зоря – Волноваха питанням розподілу парку піввагонів. Про це йдеться у його авторському матеріалі на cfts.org.ua.
«Ми і наші постачальники з Кривого Рогу, на жаль, перебуваємо на останньому місці, з точки зору пріоритетів забезпечення парком піввагонів УЗ (під управлінням філії УЗ «ЦТЛ»). Нагадаю, частка парку УЗ в загальному навантаженні в піввагонах в Україні перевищує 35%, але гірничозбагачувальні комбінати Кривого Рогу забезпечені «Укрзалізницею» ледве на 10% (це середній рівень забезпечення ІнГЗК, ЦГЗК, ПівнГЗК від початку серпня), у нас – близько 20% (але ми беремо вагони з-під вхідної сировини, і нам їх не вистачає). Причина одна і всім очевидна – ні ми, ні ГЗК Кривого Рогу не платять «винагороду» спеціально навченим співробітникам ЦТЛ і УЗ за «вирішення питання» із забезпеченням парком УЗ», – пише Зінченко.
Від продовжує: «А тепер про найцікавіше – цинізм співробітників УЗ вже перейшов всі межі, адже мало того, що через Комиш-Зорю пропускають тільки близько 16 вантажних потягів на добу замість 24-25, необхідних для підприємств Маріуполя, так ще й пропускають состави порожніх вагонів ЦТЛ/УЗ в напрямку ст. Волноваха (вже тричі з початку місяця: 2, 8 і 9 серпня). Це подвійний удар по нашому підприємству: 1. Не дали вагони УЗ під навантаження сировини в нашу адресу; 2. Заповнили дефіцитну потужність Комиш-Зорі порожніми вагонами. І це на тлі просто катастрофічного невиконання планів відвантаження в парку ЦТЛ».
За словами гендиректора, ситуацію можна охарактеризувати як «абсолютно несамовиту суміш цинізму, некомпетентності та відвертого шкідництва». «Відповідальні менеджери, які цінують свою репутацію, собі такого ніколи не дозволять, так себе можуть вести тільки тимчасові виконавці, завдання яких обмежені коротким горизонтом»сидіння на посаді» і агресивними фінансовими цілями щодо поліпшення власного добробуту», – наголошує Зінченко.
«Для приховування двох принципових проблем УЗ пішла найбільш неконструктивним шляхом – регіональна філія раз по раз пише про те, що «ММКІ» та «Азовсталь» перетримують вагони. Перший раз, коли ця інформація прозвучала, ми просто її проігнорували, бо немає нічого більш абсурдного, ніж порівнювати радянські нормативи по обороту вагонів (коли був єдиний державний власник вагонів, не було митних процедур, та й стан вагонів був кращим) і поточну ситуацію , коли до нас на комбінат заходять вагони понад 30 власників (з яких УЗ тільки 5-7%, а всі інші вагони приватні, де у нас з власниками прописані окремі умови по використанню їх вагонів), і ми до того ж на користь власників вагонів і по суті замість «Укрзалізниці» на своїх під'їзних коліях формуємо склади порожніх по власниках/напрямках (прискорюємо оборот порожніх вагонів на мережі УЗ і, відповідно, формуємо додатковий вагонний ресурс для вантажовідправників України), у зв'язку з чим несемо значні витрати на маневрову роботу, утримання залізничної інфраструктури. Шкода тільки, що регіональна філія «Донецька залізниця» ніяк не може цього зрозуміти і вкотре пише про те, що ми перетримуємо вагони», – розписує директор комбінату.
У підсумку він зазначає: «Сподіваюся, що Євген Кравцов зламає загальноприйняте уявлення про тимчасового керівника, і, не відкладаючи в довгу шухляду, вживе заходів, навіть непопулярних, для стабілізації ситуації в забезпеченні поставок сировини на меткомбінати Маріуполя, в т.ч. в парку піввагонів УЗ. Тотальна безвідповідальність і порожні обіцянки вже дуже набридли. На підтримку з нашого боку він може розраховувати».