Lauffer Group закликає виробників хлібобулочних виробів не підвищувати ціни на свою продукцію

Керівництво компанії не бачить об'єктивних причин для підвищення вартості хлібобулочних виробів

Група торгових і виробничих підприємств Lauffer Group, що володіє низкою заводів з виробництва борошна і хлібобулочних виробів, виступила проти подорожчання хліба в Україні. Про це йдеться в опублікованому 1 грудня прес-релізі компанії.

За словами керівника Lauffer Bakery Віталія Балихіна, компанія не бачить доцільності у підвищенні цін на хлібобулочні вироби.

«Зараз керівництво компанії не бачить об'єктивних причин для підвищення вартості хлібобулочних виробів. Понад те, питання підвищення цін на нашу продукцію навіть не обговорювалося в Lauffer Group. Економічного обґрунтування для підвищення цін зараз немає. Ми – соціально орієнтована компанія, тому вважаємо: будь-яке підвищення цін має бути економічно обґрунтованим», – зазначив Балихін.

Коментуючи заяву голови Всеукраїнської асоціації пекарів Володимира Череди про можливе підвищення вартості хліба до 20%, керівник Lauffer Bakery назвав її «передчасною і перебільшеною».

«Хлібозаводи Lauffer Group є членами Всеукраїнської асоціації пекарів, але ми, на відміну від керівництва асоціації, не бачимо об'єктивних причин для зростання цін на хліб», – наголосив Балихін.

Він також додав, що Lauffer Group закликає колег по цеху підтримати їхню ініціативу щодо цінової політики. «Ми закликаємо інших виробників хлібобулочних виробів України наслідувати наш приклад і не підвищувати цін на свою продукцію в такий складний для нашої країни період», – резюмував Балихін.

Нагадаємо, напередодні «Одеський коровай» Lauffer Group (ТМ «Булкін») запустив власну соціальну програму, знизивши ціну на хліб «Новосельський». Раніше соцпрограма Lauffer Group стартувала в Покровському Донецької області, на сьогодні вона діє і в інших містах регіону.