Мережа АТБ оголосила про зміни у ціновій політиці та нормах продажу товарів в одні руки
Компанія «АТБ-Маркет» з 1 квітня знижує торговельну націнку на певні категорії продуктів харчування
Торгова мережа АТБ оголосила про зниження з 1 квітня торгових націнок на товари на низку соціально значущих товарів.
Про це у вівторок, 31 березня, повідомив у Facebook генеральний директор мережі Борис Марков.
За його словами, на 2-3% будуть знижені націнки на крупи, макаронні вироби, сіль, цукор, борошно, бакалію, і на 4-8% - на овочі та фрукти.
Також Марков повідомив, що АТБ заповнила складські запаси товарами всіх категорій і відмовилася від введених раніше обмежень.
«Наразі компанія АТБ-Маркет зняла всі обмеження з придбання товарів в одні руки для відвідувачів магазинів торгової мережі у всіх регіонах України. Однак вона залишає за собою право вводити локальні обмеження на продаж тієї чи іншої групи товарів при появі на нього ажіотажного попиту», - уточнив гендиректор мережі.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що мережа супермаркетів АТБ обмежила кількість товарів, які купує один покупець.
Також раніше повідомлялося, що компанія «АТБ-Маркет» вирішила підвищити ціни на товари першої необхідності та продукти харчування через підняття цін постачальниками. Така ситуація пов'язана зі стрімким зростанням закупівельних цін від постачальників не тільки для торгової мережі АТБ, а й для всіх операторів українського ринку роздрібної торгівлі.
Як повідомлялось, мережа супермаркетів «АТБ» змінила правила проходу покупців в ранковий час. У магазинах ввели «пенсіонерську годину». Щодня з 9:00 до 10:00 супермаркети обслуговуютьи лише пенсіонерів, ветеранів та людей з інвалідністю.