Nestle і Starbucks уклали угоду на $7 млрд
Nestle стане власником відразу трьох відомих кавових брендів - Nescafe, Nespresso і Starbucks
Nestle SA, найбільший в світі виробник харчової продукції, уклала партнерську угоду з кавовим гігантом Starbucks, за якою швейцарська компанія отримала глобальні права на продаж споживчої продукції Starbucks.
Про це йдеться в спільному прес-релізі компаній, який є в розпорядженні «Інтерфакс-Україна».
Як зазначається, Nestle заплатить в рамках угоди 7,15 млрд доларів. Права перейдуть Nestle «на безстроковий період».
Відзначається, що угода передбачає продаж продукції поза закладами Starbucks, які залишаться під контролем компанії, і не включає в себе готову до вживання продукцію, включаючи кавові напої в жерстяних банках.
Щорічна виручка підрозділу оцінюється в 2 млрд доларів, і Nestle очікує, що угода позитивно позначиться на її прибутку в розрахунку на акцію і органічному зростанні продажів, починаючи з 2019 року, після її очікуваного закриття в кінці 2018 року.
Також в рамках угоди близько 500 співробітників Starbucks перейдуть на роботу в Nestle.
Тепер Nestle стане власником відразу трьох відомих кавових брендів - Nescafe, Nespresso і Starbucks.