Нові оnline-сервіси «Сумигаз Збуту» дозволяють клієнтам керувати одночасно п'ятьма особовими рахунками
Нові сервіси стануть в нагоді тим клієнтам «Сумигаз Збут», які мають декілька газифікованих об`єктів, або допомогають в розрахунках літнім родичам
Фахівці «Сумигаз Збут» налаштували роботу паблік - акаунта 7104ua у Viber та мобільних додатків, які забезпечують клієнтам постійний доступ до всієї інформації по особовим рахункам, та надають можливість сплатити за газ одразу за п’ятьма різними особовими рахунками.
Нові сервіси стануть в нагоді тим клієнтам «Сумигаз Збут», які мають декілька газифікованих об`єктів, або допомогають в розрахунках своїм літнім родичам. Наразі загальна чисельність користувачів онлайн-сервісів компанії досягла 95 тис.
«Наше завдання зробити послуги максимально доступними і комфортними для заощадження часу споживачів природного газу Сумської області. Плануємо, що до початку опалювального періоду вже більше 100 тисяч клієнтів будуть користуватись online-сервісами компанії та мати доступ до своїх особових рахунків 24 години на добу», - сказала директор «Сумигаз Збуту» Олена Руденко.
Для роботи з чат-ботом 7104ua необхідно бути підписаним на паблік акаунт. Для реєстрації потрібно відсканувати QR-код через месенджер, ввести Особовий рахунок, суму останньої оплати або номер лічильника.
Користувачам смартфонів мобільні додаток 104Mobile доступний для завантаження на Google Play, для користувачів iPhone додаток 104Mobile - на App Store.
Online-сервіси - Особистий кабінет на сайті 104.ua, паблік - акаунт 7104ua у Viber, мобільний додаток для смартфонів 104 Mobile та для iPhone 104 Mobile Light, дозволяють в будь-який зручний час не лише контролювати розрахунки за природний газ, а й проводити оплати з мінімальною комісією.