Потокові платформи згенерували в США 75% доходів музичної галузі за рік
Водночас продажі музики на фізичних носіях продовжують скорочуватись
Потокові музичні сервіси, такі як Apple Music, Spotify, Google Play Music, Pandora та ін., продовжують нарощувати популярність серед користувачів. У 2018 році в США на їх частку припадало 75% всіх доходів музичної галузі. Про це свідчать дані нового звіту профільної асоціації RIAA.
У 2018 році потокові платформи згенерували в США сукупний дохід в сумі $7,4 млрд, що на 30% перевищує результат попереднього року. При цьому вся музична галузь принесла дохід у сумі $9,8 млрд. Для порівняння, в 2017 році цей показник становив $8,8 млрд, а в 2016 році - $7,6 млрд.
У 2018 році на частку цифрових завантажень музики з магазинів припадало лише 11% від загального доходу музичної галузі. Не набагато більше - 12% - принесли продажі музики на фізичних носіях (платівках і CD). При цьому доходи від продажів цифрових копій музичних композицій скорочуються протягом 6 років поспіль. І в минулому році дохід від продажу цифрової музики виявився навіть нижче, ніж виручка від реалізації музики на носіях. Хоча цей сегмент теж знижується. Зростання на 8% було зафіксовано лише в сфері продажів вінілових платівок.
Також повідомляється, що послуги доступу до музики по підписці продемонстрували зростання доходів на 32% - до $5,4 млрд. В основному, це пов'язано зі збільшенням середньої кількості платних підписок на 42%.