Потокові платформи згенерували в США 75% доходів музичної галузі за рік
Повідомляється, що послуги доступу до музики по підписці продемонстрували зростання доходів на 32%
Водночас продажі музики на фізичних носіях продовжують скорочуватись
Потокові музичні сервіси, такі як Apple Music, Spotify, Google Play Music, Pandora та ін., продовжують нарощувати популярність серед користувачів. У 2018 році в США на їх частку припадало 75% всіх доходів музичної галузі. Про це свідчать дані нового звіту профільної асоціації RIAA.
У 2018 році потокові платформи згенерували в США сукупний дохід в сумі $7,4 млрд, що на 30% перевищує результат попереднього року. При цьому вся музична галузь принесла дохід у сумі $9,8 млрд. Для порівняння, в 2017 році цей показник становив $8,8 млрд, а в 2016 році - $7,6 млрд.
У 2018 році на частку цифрових завантажень музики з магазинів припадало лише 11% від загального доходу музичної галузі. Не набагато більше - 12% - принесли продажі музики на фізичних носіях (платівках і CD). При цьому доходи від продажів цифрових копій музичних композицій скорочуються протягом 6 років поспіль. І в минулому році дохід від продажу цифрової музики виявився навіть нижче, ніж виручка від реалізації музики на носіях. Хоча цей сегмент теж знижується. Зростання на 8% було зафіксовано лише в сфері продажів вінілових платівок.
Також повідомляється, що послуги доступу до музики по підписці продемонстрували зростання доходів на 32% - до $5,4 млрд. В основному, це пов'язано зі збільшенням середньої кількості платних підписок на 42%.
Коментарі — 0