Скільки коштує секунда політичної реклами на провідних телеканалах (список)
Найдорожче реклама коштуватиме телеканалі Ахметова
Напередодні президентських виборів українські медіа сформували розцінки для політичної реклами. Найдорожче коштуватиме рекламний відеоролик у вечірній прайм-тайм, найдешевше - у ефірі після опівночі. Про це повідомляє Рух Чесно.
Зазначається, що найбільше з-поміж усіх українських телеканалів за показ політичної реклами править ТРК «Україна» Ріната Ахметова. За секунду реклами з 18:00 до 19:00 у будні кандидат у президенти України має сплатити 5 658 гривень. Тобто ролик тривалістю 30 секунд коштуватиме майже 170 тисяч, а хвилинний – понад 300 тисяч. Агітація о 5:00 ранку коштуватиме за секунди ефіру 366 гривень.
На «Інтері» Дмитра Фірташа й Сергія Льовочкіна секунда ефіру з 19:00 до 20:00 коштуватиме кандидату 2715 гривень. Найдешевше рекламуватися на цьому телеканалі можна буде між 6:00 і 7:00 ранку: за секунду ефіру доведеться сплатити 370 гривень, тобто за ролик на 30 секунд – понад 11 тисяч гривень.
Третє місце за вартістю політичної реклами посідає телеканал «СТБ» з медіахолдингу Віктора Пінчука StarLightMedia.
Найбільше за рекламу там потрібно віддати в неділю з 20:00 до 22:00, коли секунда рекламного часу коштує 2400 грн. А от з першої ночі до шостої ранку правлять лише 1,20 грн за секунду. Такі самі розцінки на нічний ефір має й телеканал ICTV. Прайм-тайм там коштуватиме 1478 грн за секунду.
Телеканал «1+1» Ігоря Коломойського за секунду ефіру з 20:00 до 23:00 братиме 1050 грн. Найдешевший час – із 23:00 до другої ночі, коли секунда коштує 320 грн.
Розцінки суспільного телеканалу «UA:Перший» значно нижчі. Там прайм-тайм обійдеться кандидатам у 70 грн за секунду. Уночі таке задоволення коштуватиме ще дешевше – 12 грн за секунду, тобто 360 грн за один 30-секундний ролик.
Порівняно з виборами 2014 року вартість політичної реклами на телеканалах зросла приблизно на 35-40%.
- Детальніше про президентські вибори читайте тут