Скільки коштує секунда політичної реклами на провідних телеканалах (список)

Скільки коштує секунда політичної реклами на провідних телеканалах (список)
Найдешевше агітувати на телебаченні можна буде лише після півночі

Найдорожче реклама коштуватиме телеканалі Ахметова

Напередодні президентських виборів українські медіа сформували розцінки для політичної реклами. Найдорожче коштуватиме рекламний відеоролик у вечірній прайм-тайм, найдешевше - у ефірі після опівночі. Про це повідомляє Рух Чесно.

Зазначається, що найбільше з-поміж усіх українських телеканалів за показ політичної реклами править ТРК «Україна» Ріната Ахметова. За секунду реклами з 18:00 до 19:00 у будні кандидат у президенти України має сплатити 5 658 гривень. Тобто ролик тривалістю 30 секунд коштуватиме майже 170 тисяч, а хвилинний – понад 300 тисяч. Агітація о 5:00 ранку коштуватиме за секунди ефіру 366 гривень.

На «Інтері» Дмитра Фірташа й Сергія Льовочкіна секунда ефіру з 19:00 до 20:00 коштуватиме кандидату 2715 гривень. Найдешевше рекламуватися на цьому телеканалі  можна буде між 6:00 і 7:00 ранку: за секунду ефіру доведеться сплатити 370 гривень, тобто за ролик на 30 секунд – понад 11 тисяч гривень.

Третє місце за вартістю політичної реклами посідає телеканал «СТБ» з медіахолдингу Віктора Пінчука StarLightMedia.

Найбільше за рекламу там потрібно віддати в неділю з 20:00 до 22:00, коли секунда рекламного часу коштує 2400 грн. А от з першої ночі до шостої ранку правлять лише 1,20 грн за секунду. Такі самі розцінки на нічний ефір має й телеканал ICTV. Прайм-тайм там коштуватиме 1478 грн за секунду.

.jpg_37

Телеканал «1+1» Ігоря Коломойського за секунду ефіру з 20:00 до 23:00 братиме 1050 грн. Найдешевший час – із 23:00 до другої ночі, коли секунда коштує 320 грн.

Розцінки суспільного телеканалу «UA:Перший» значно нижчі. Там прайм-тайм обійдеться кандидатам у 70 грн за секунду. Уночі таке задоволення коштуватиме ще дешевше – 12 грн за секунду, тобто 360 грн за один 30-секундний ролик.

Порівняно з виборами 2014 року вартість політичної реклами на телеканалах зросла приблизно на 35-40%.

 До вашої уваги: 
  • Детальніше про президентські вибори читайте тут

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: