У «Запоріжгазі» пояснили, як швидко зареєструватися на сервісі 104.ua
Для автоматичного створення «Особистого кабінету» клієнту потрібно зателефонувати до контакт-центру з власного мобільного телефону
Працівники АТ «Запоріжгаз» в умовах надзвичайної ситуації забезпечили миттєвий доступ споживачів усієї області до онлайн сервісу 104.ua.
У компанії наголошують, що тепер для вирішення газових питань не потрібно нікуди йти, достатньо один раз зателефонувати до контакт-центру за номером (067) 007 6 104 з власного мобільного телефону, і «Особистий кабінет буде» створено автоматично.
В АТ «Запоріжгаз» пояснили: автоматична реєстрація «Особистого кабінету» на сайті 104.uа відбувається таким чином: клієнт телефонує з мобільного телефону до контакт-центру і вказує свій особовий рахунок. У відповідь отримує смс з паролем до «Особистого кабінету», а номер, з якого він телефонував, – це логін. Далі потрібно перейти за посиланням, вказаним у повідомленні, ввести логін та пароль. Тепер можна без обмежень користуватись послугами онлайн.
«За допомогою особистого кабінету на сайті 104.uа можна передати показники лічильника, завантажувати рахунки, платити за газ та його доставку, а також контролювати власні витрати за газ», - зазначають у компанії.
«В умовах карантину підтримку клієнтів і зворотній зв’язок ми забезпечуємо за допомогою необмеженого доступу споживачів газу до онлайн-сервісів , - запевняє керівник клієнтського сервісу Олег Данілов. – Спеціально для цього ми розробили послугу експрес-реєстрації. Кожен клієнт не виходячи з дому може зареєструвати «Особистий кабінет» на сайті 104.ua просто зателефонувавши в контакт-центр з мобільного».
Вже більше 162 тисяч клієнтів оцінили переваги єдиного онлайн-сервісу 104.ua