Українські агровиробники планують вихід на японські ринки

Влада України має намір сприяти сталому збільшення обсягів експорту української аграрної та харчової продукції на ринок Японії. Відповідний проект реалізують консалтингово-дослідницька компанія Consulting integrated, в партнерстві з Київською торгово-промисловою палатою та за інформаційної підтримки Мінагрополітики, повідомляє прес-служба міністерства.

«В рамках реалізації цього проекту був проведений аналіз ринку харчових продуктів Японії і були визначені найбільш привабливі сектори для експорту української харчової продукції. Восени відбувся перший трейд-тур українських виробників до Японії, в рамках якого вони мали змогу налагодити контакти з представниками торговельних мереж цієї країни», - йдеться у повідомленні.

22 грудня компанія Consulting integrated, за підтримки Мінагрополітики, під патронатом посольства Японії в Україні та за участі Ukrainian food export board провели інформаційну зустріч: «Практика виходу на ринок Японії. Досвід експертів та експортерів», щоб поділитись результатами перших кількох місяців реалізації проекту. У заході взяли участь більше 15 українських виробників продуктів харчування.

Під час цієї зустрічі заступник міністра аграрної політики та продовольства України з питань євроінтеграції Ольга Трофімцева відмітила, що сьогодні вже шість українських компаній регулярно постачають свою продукцію на ринок Японії. Подібні заходи, на думку заступника міністра, є ключовими з точки зору обміну досвідом та інформацією між представниками українських компаній, а також для отримання цінної інформації – «з перших рук», щодо особливостей виходу та роботи на ринку продуктів харчування Японії. За словами Ольги Трофімцевої, такий проект є чудовим прикладом успішного державного-приватного партнерства для досягнення спільних цілей.

В рамках цього проекту з налагодження експорту до Японії планується проведення регулярних трейд-турів до Японії і в наступному 2018 році. Ключовою подією для українських експортерів, що бажають вийти на ринок Японії, буде участь у найбільшій в Азії виставці продуктів харчування Foodex Japan, яка відбудеться в Токіо з 6 по 9 березня 2018 року. Ряд українських виробників вже підтвердили свої плани щодо участі у виставці за підтримки Consulting integrated.

Міністерство аграрної політики та продовольства України буде супроводжувати участь українського бізнесу в цьому заході інформаційно.

За 11 місяців 2017 року аграрний та харчовий експорт до Японії склав $80,231 млн. Ключові товари експорту: тютюн та вироби з нього – $58,9 млн, зернові злаки – $18,9 млн, молоко згущене – $0,9 млн, продукти переробки овочів та плодів – $0,5 млн та інші. Імпорт становив – $2,9 млн, ключові товари: ефірні масла – $1,7 млн, різні інші харчові товари – $0,6 млн та інші.