Українські агровиробники планують вихід на японські ринки

Українські агровиробники планують вихід на японські ринки

Влада України має намір сприяти сталому збільшення обсягів експорту української аграрної та харчової продукції на ринок Японії. Відповідний проект реалізують консалтингово-дослідницька компанія Consulting integrated, в партнерстві з Київською торгово-промисловою палатою та за інформаційної підтримки Мінагрополітики, повідомляє прес-служба міністерства.

«В рамках реалізації цього проекту був проведений аналіз ринку харчових продуктів Японії і були визначені найбільш привабливі сектори для експорту української харчової продукції. Восени відбувся перший трейд-тур українських виробників до Японії, в рамках якого вони мали змогу налагодити контакти з представниками торговельних мереж цієї країни», - йдеться у повідомленні.

22 грудня компанія Consulting integrated, за підтримки Мінагрополітики, під патронатом посольства Японії в Україні та за участі Ukrainian food export board провели інформаційну зустріч: «Практика виходу на ринок Японії. Досвід експертів та експортерів», щоб поділитись результатами перших кількох місяців реалізації проекту. У заході взяли участь більше 15 українських виробників продуктів харчування.

Під час цієї зустрічі заступник міністра аграрної політики та продовольства України з питань євроінтеграції Ольга Трофімцева відмітила, що сьогодні вже шість українських компаній регулярно постачають свою продукцію на ринок Японії. Подібні заходи, на думку заступника міністра, є ключовими з точки зору обміну досвідом та інформацією між представниками українських компаній, а також для отримання цінної інформації – «з перших рук», щодо особливостей виходу та роботи на ринку продуктів харчування Японії. За словами Ольги Трофімцевої, такий проект є чудовим прикладом успішного державного-приватного партнерства для досягнення спільних цілей.

В рамках цього проекту з налагодження експорту до Японії планується проведення регулярних трейд-турів до Японії і в наступному 2018 році. Ключовою подією для українських експортерів, що бажають вийти на ринок Японії, буде участь у найбільшій в Азії виставці продуктів харчування Foodex Japan, яка відбудеться в Токіо з 6 по 9 березня 2018 року. Ряд українських виробників вже підтвердили свої плани щодо участі у виставці за підтримки Consulting integrated.

Міністерство аграрної політики та продовольства України буде супроводжувати участь українського бізнесу в цьому заході інформаційно.

За 11 місяців 2017 року аграрний та харчовий експорт до Японії склав $80,231 млн. Ключові товари експорту: тютюн та вироби з нього – $58,9 млн, зернові злаки – $18,9 млн, молоко згущене – $0,9 млн, продукти переробки овочів та плодів – $0,5 млн та інші. Імпорт становив – $2,9 млн, ключові товари: ефірні масла – $1,7 млн, різні інші харчові товари – $0,6 млн та інші.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів

Читайте також

Дата публікації новини: