«Більше ніколи». Колишній столичний голова розказав, як його обслужили в Ощадбанку
Косаківський зіткнувся в Ощадбанку з «байдужістю, безтолковщиною, хамством, непрофесіоналізмом»
Колишній столичний голова Леонід Косаківський поскаржився на непрофесійне та хамське ставлення до клієнтів в одному з відділень Ощадбанку в Києві.
Про те, як його обслужили в Ощадбанку, він написав на своїй сторінці у Facebook.
«Зайшли зранку до відділення Ощадбанку №10026/0190 (провулок Бутишів, 21), а вийшли за годину з бажанням більше ніколи не мати справу з цим банком. Питань то було на пару хвилин - закинути невелику суму на їхню картку для сплати комуналки. Та де там…», - написав Косаківський.
Він розповів, що термінал гроші прийняв, а далі «завис» і карточку не віддав. За словами Косаківського, йому довелося понад годину провести в банку, щоб якось вирішити питання з карточкою, хоча на це мало б піти не більше 15 хвилин. Причому працівники банку не поспішали з допомогою і відправляли ексмера від одного співробітника до іншого, хоча все можна було вирішити
«Треба було усі нерви вийняти, примусити нас потинятися по відділенню, самим просити кожного щось зробити, поспілкуватися з хамовитим завідувачем, молодим хлопцем без маски в загальному залі, до речі (як там з карантинними обмеженнями?), якому абсолютно все по барабану — яка там вже боротьба за клієнтів, — котрий повністю дезорганізував роботу після своїх попередників…», - зазначив Косаківський.
«Отже на весь зріст зіткнулися з байдужістю, безтолковщиною, хамством, непрофесіоналізмом. Жодного вибачення ми не почули. Може я щось пропустив, і в Ощадбанку взяли на озброєння нове гасло — ви самі винні, що до нас звернулися? Щоб ми не мали ілюзій. Так і скажіть. Бо поруч є й інші банки. Зареєстрували на гарячій лінії скаргу, побачимо, як відреагують», - підсумував колишній міський голова.
Нагадаємо, Косаківський був першим мером Києва у часи незалежності України. Він очолював столичну держадміністрацію у 1995-1996 роки.
21 січня 2020 року Косаківському виповнилося 70 років.