Інспектори змусили керівництво готелю у центрі Києва прибрати сніг та лід
Персонал готелю швидко відреагував на адміністративний протокол
На Ярославовому Валу, 22 інспектор КП «Київблагоустрій» змусив керівництво готелю «Редіссон» організувати прибирання від льоду та снігу балансової території, на якій – жвавий рух пішоходів. Про це повідомив на своїй сторінці у Facebook в. о. директора КП «Київблагоустрій» Андрій Андрєєв.
«Був виписаний припис. І був адміністративний протокол. До речі, було і розуміння з боку виконавчого персоналу готелю: швидко відреагували на зауваження», - написав він.
Андрєєв обурений, що балансоутримувачі територій не виконують правила благоустрою без нагадувань.
«Схоже, у нас тільки «прочухан» є результативним: без зауважень-штрафів самі прибрати балансову територію не можемо. Тож, не дивуйтесь, шановні балансоутримувачі, коли й до вас із протоколом завітає інспектор «Київблагоустрою», - зазначив він.