Інспектори змусили керівництво готелю у центрі Києва прибрати сніг та лід

Інспектори змусили керівництво готелю у центрі Києва прибрати сніг та лід

Територію біля готелю «Редіссон» прибрали тільки після візиту інспектора

Фото: Андрій Андрєєв, Facebook

Персонал готелю швидко відреагував на адміністративний протокол

На Ярославовому Валу, 22 інспектор КП «Київблагоустрій» змусив керівництво готелю «Редіссон» організувати прибирання від льоду та снігу балансової території, на якій – жвавий рух пішоходів. Про це повідомив на своїй сторінці у Facebook в. о. директора КП «Київблагоустрій» Андрій Андрєєв.

«Був виписаний припис. І був адміністративний протокол. До речі, було і розуміння з боку виконавчого персоналу готелю: швидко відреагували на зауваження», - написав він.

Андрєєв обурений, що балансоутримувачі територій не виконують правила благоустрою без нагадувань.

«Схоже, у нас тільки «прочухан» є результативним: без зауважень-штрафів самі прибрати балансову територію не можемо. Тож, не дивуйтесь, шановні балансоутримувачі, коли й до вас із протоколом завітає інспектор «Київблагоустрою», - зазначив він.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів

Читайте також

Дата публікації новини: