«Київводоканал» нагадав, як можна передати показники лічильників
Показники потрібно передавати навіть тоді, коли не користуєтеся холодною, чи гарячою водою
«Київводоканал» нагадує про необхідність вчасно передавати показники лічильників не тільки холодного, а й гарячого водопостачання, починаючи з десятого та по останнє число кожного місяця.
Із першого по десяте число – показники не приймаються у зв’язку із закриттям минулого місяця і проведенням нарахувань, повідомила прес-служба компанії.
«Покази лічильника холодної води необхідні для формування платежів за централізоване холодне водопостачання і водовідведення, лічильника гарячої води - для формування платежів за відведення гарячої води. Вчасно та коректно передані показники лічильників дозволять вам сплачувати лише за фактично спожиті об’єми води», - зазначили у «Київводоканалі».
У компанії звертають увагу споживачів, що показники потрібно передавати навіть тоді, коли не користуєтеся холодною, чи гарячою водою.
«Якщо ви не користуєтеся гарячою водою з тих чи інших причин: не було потреби в гарячій воді, гаряча вода відсутня, у вас стоїть бойлер тощо - все рівно потрібно передавати показники. Пам’ятайте, у Київводоканалі немає відомостей про те, чи користуєтеся ви послугою централізованого гарячого водопостачання. Отже, єдиний спосіб уникнути нарахувань - вчасно передати показники, що не змінилися з минулого періоду, тобто «нулі», - підкреслили у компанії.
Передавати показники можна наступними способами:
1. Через «Особистий кабінет».
2. На сайті vodokanal.kiev.ua, натиснувши на головній сторінці кнопку «Надати показники».
3. За допомогою мобільних додатків «Viber» та «Telegram». Для цього необхідно встановити будь-який з них на власний смартфон, знайти та приєднатися до паблік аккаунту «Київводоканал» і відправити тестове повідомлення. Далі потрібно просто діяти за інструкцією Viber-бота або Telegram-бота.
4. У Центрах комунального сервісу (ЦКС) та Центрах обслуговування споживачів Київводоканалу (ЦОС).
5. Записати показники у відповідній графі платіжного повідомлення при оплаті у банківських установах.
6. За телефоном контакт-центру Київводоканалу (044) 202-0202 та ЦКС 247-40-40.