«Київводоканал» нагадав, як можна передати показники лічильників

«Київводоканал» нагадав, як можна передати показники лічильників
Показники лічильників слід передавати з десятого та по останнє число кожного місяця

Показники потрібно передавати навіть тоді, коли не користуєтеся холодною, чи гарячою водою

«Київводоканал» нагадує про необхідність вчасно передавати показники лічильників не тільки холодного, а й гарячого водопостачання, починаючи з десятого та по останнє число кожного місяця.

Із першого по десяте число – показники не приймаються у зв’язку із закриттям минулого місяця і проведенням нарахувань, повідомила прес-служба компанії.

«Покази лічильника холодної води необхідні для формування платежів за централізоване холодне водопостачання і водовідведення, лічильника гарячої води - для формування платежів за відведення гарячої води. Вчасно та коректно передані показники лічильників дозволять вам сплачувати лише за фактично спожиті об’єми води», - зазначили у «Київводоканалі».

У компанії звертають увагу споживачів, що показники потрібно передавати навіть тоді, коли не користуєтеся холодною, чи гарячою водою.

«Якщо ви не користуєтеся гарячою водою з тих чи інших причин: не було потреби в гарячій воді, гаряча вода відсутня, у вас стоїть бойлер тощо - все рівно потрібно передавати показники. Пам’ятайте, у Київводоканалі немає відомостей про те, чи користуєтеся ви послугою централізованого гарячого водопостачання. Отже, єдиний спосіб уникнути нарахувань - вчасно передати показники, що не змінилися з минулого періоду, тобто «нулі», - підкреслили у компанії.

Передавати показники можна наступними способами:

1. Через «Особистий кабінет».

2. На сайті vodokanal.kiev.ua, натиснувши на головній сторінці кнопку «Надати показники».

3. За допомогою мобільних додатків «Viber»  та «Telegram». Для цього необхідно встановити будь-який з них на власний смартфон, знайти та приєднатися до паблік аккаунту «Київводоканал» і відправити тестове повідомлення. Далі потрібно просто діяти за інструкцією Viber-бота або Telegram-бота.

4. У Центрах комунального сервісу (ЦКС)  та Центрах обслуговування споживачів Київводоканалу (ЦОС). 

5. Записати показники у відповідній графі платіжного повідомлення при оплаті у банківських установах.

6. За телефоном контакт-центру Київводоканалу (044) 202-0202 та ЦКС 247-40-40.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів

Читайте також

Дата публікації новини: