Минулого року столичний бюджет збагатився на 2,5 млн грн за рахунок штрафів
Минулого року столичний бюджет збагатився на 2,5 млн грн за рахунок штрафів
У 2019 році Адміністративна комісія при Київській міській державній адміністрації розглянула 3010 протоколів та наклала адміністративних стягнень на загальну суму 2,509 млн гривень. Про це повідомив керівник апарату КМДА Дмитро Загуменний.
«Минулого року проведено 27 засідань Адміністративної комісії при КМДА, на яких було розглянуто 3010 протоколів. Із накладених комісією штрафів до бюджету стягнуто понад 2 млн 140,5 тисяч гривень», – зазначив він.
Загуменний зауважив, що основними видами адміністративних правопорушень, що розглядались адміністративною комісією у 2019 році, були порушення правил розміщення рекламних засобів у місті Києві, державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою (самовільне розміщення об’єктів торгівлі), вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів щодо захисту населення від шкідливого впливу шуму чи правил додержання тиші. Також розглядалися порушення правил торгівлі пивом, алкогольними, слабоалкогольними напоями і тютюновими виробами, зокрема, продаж пива, алкогольних чи слабоалкогольних напоїв особам, що не досягли 18 років.
Загуменний додав, що рішення Адміністративної комісії приймаються неупереджено та колегіально, шляхом голосування кожного з членів комісії. За своїм призначенням Адміністративна комісія виконує не тільки функцію накладення адміністративних стягнень, а й превентивну, оскільки спонукає неухильно дотримуватися норм чинного законодавства, виконувати свій громадський обов’язок, з повагою ставитись один до одного, а також позитивно впливає на формування індивідуальної та суспільної правосвідомості громадян.
Нагадаємо, що адміністративна комісія при КМДА є колегіальним органом, який уповноважений розглядати справи про адміністративні правопорушення, вичерпний перелік яких визначений статтею 218 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Раніше повідомлялося, що у центральній частині Києва кількість наземних рекламних засобів зменшилася майже на 1 300 одиниць.