Столична влада відзвітувала, скільки реклами прибрано з вулиць міста
Упродовж травня в столиці демонтовано 458 незаконних рекламних засобів
Упродовж травня в Києві демонтовано 458 незаконних рекламних засобів. Згідно зі звітом відділу демонтажів КП «Київреклама», із зазначеної кількості незаконних рекламних засобів 245 одиниць демонтовано власниками.
Про це інформує прес-служба КМДА, повідомляє «Главком».
Так, упродовж квітня демонтовано наступні типи конструкцій у кількості:
- тимчасова виносна спеціальна конструкція – 9;
- тумба, що стоїть окремо – 77;
- щит, що стоїть окремо – 98;
- банер – 51;
- вивіска – 101;
- кронштейн – 45;
- лайтпостер, що стоїть окремо – 52;
- конструкції на даху – 4;
- холдер – 8;
- електронне табло – 6;
- прапор, прапорець – 3;
- транспарант-перетяжка над вулицею – 1;
- лайтпостер на фасаді – 2;
- телевізійний екран на фасаді – 1.
Станом на кінець квітня в Києві налічується 45 972 рекламні засоби різних типів, із яких без порушень – 12 961. Із усіх 45 972 наявних засобів: 24 743 – вивіски та кронштейни; 5 782 – щити, що стоять окремо, 2 164 – лайтпостери, що стоять окремо тощо.
«Після прийняття правил розміщення рекламних засобів у Києві власники рекламних конструкцій, на мій погляд, почали більш відповідально підходити до демонтажів власними силами. Кожен тиждень прослідковується позитивна тенденція у відсотковому відношенні демонтованих комунальниками та власниками конструкцій. Певен, завдяки спільній роботі громади, бізнесу та влади Київ уже незабаром стане прикладом для інших міст країни. Дуже важливим є те, що столичні підприємці вже вклали 8,2 мільйонів гривень у реалізацію пілотних проектів із впорядкування розміщення наземної реклами центральними вулицями столиці і реалізовують такі проекти», – зауважив керівник КП «Київреклама» Олександр Смирнов.
Нагадаємо, що перший пілотний проект – «Хрещатик» (у межах від площі Льва Толстого до Контрактової площі) – обійшовся у 5 млн грн. До проекту увійшли такі вулиці: Велика Васильківська (від площі Льва Толстого до вул. Хрещатик), Хрещатик, Грушевського (від Європейської площі до стадіону «Динамо»), Сагайдачного, а також Володимирський і Боричів узвози, Поштова площа. Після реалізації проекту кількість наземної реклами на вказаних вулицях скоротиться із 268 до 71.
Другий проект – «Парковий», до якого увійшли Дніпровський узвіз, Дніпровський проїзд, Героїв Крут, Паркова дорога, Петрівська алея. Він обійшовся у 3,2 млн грн. На цих вулицях кількість наземних РЗ скоротиться з 155 до 65.
Нові правила уточнюють дозволені і заборонені формати конструкцій і їхніх розмірів, схеми розміщення реклами на території міста. Особлива увага приділена безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.
Окрім того, згідно з документом, у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 м, залежно від їхнього розміру: між найменшими форматами (сіті-лайтами) від 40 м і до 150 м між великими форматами (біл-бордами).
Нагадаємо, що впродовж квітня в Києві демонтовано 820 незаконних рекламних засобів. Згідно зі звітом відділу демонтажів КП «Київреклама», із зазначеної кількості незаконних рекламних засобів 355 одиниць демонтовано власниками.