Столична влада відзвітувала, скільки реклами прибрано з вулиць міста

Столична влада відзвітувала, скільки реклами прибрано з вулиць міста
Реклама на дорогах Києва

Упродовж травня в столиці демонтовано 458 незаконних рекламних засобів

Упродовж травня в Києві демонтовано 458 незаконних рекламних засобів. Згідно зі звітом відділу демонтажів КП «Київреклама», із зазначеної кількості незаконних рекламних засобів 245 одиниць демонтовано власниками.

Про це інформує прес-служба КМДА, повідомляє «Главком».

Так, упродовж квітня демонтовано наступні типи конструкцій у кількості:

  • тимчасова виносна спеціальна конструкція – 9;
  • тумба, що стоїть окремо – 77;
  • щит, що стоїть окремо – 98;
  • банер – 51;
  • вивіска – 101;
  • кронштейн – 45;
  • лайтпостер, що стоїть окремо – 52;
  • конструкції на даху – 4;
  • холдер – 8;
  • електронне табло – 6;
  • прапор, прапорець – 3;
  • транспарант-перетяжка над вулицею – 1;
  • лайтпостер на фасаді – 2;
  • телевізійний екран на фасаді – 1.

Станом на кінець квітня в Києві налічується 45 972 рекламні засоби різних типів, із яких без порушень – 12 961. Із усіх 45 972 наявних засобів: 24 743 – вивіски та кронштейни; 5 782 – щити, що стоять окремо, 2 164 – лайтпостери, що стоять окремо тощо.

«Після прийняття правил розміщення рекламних засобів у Києві власники рекламних конструкцій, на мій погляд, почали більш відповідально підходити до демонтажів власними силами. Кожен тиждень прослідковується позитивна тенденція у відсотковому відношенні демонтованих комунальниками та власниками конструкцій. Певен, завдяки спільній роботі громади, бізнесу та влади Київ уже незабаром стане прикладом для інших міст країни. Дуже важливим є те, що столичні підприємці вже вклали 8,2 мільйонів гривень у реалізацію пілотних проектів із впорядкування розміщення наземної реклами центральними вулицями столиці і реалізовують такі проекти», – зауважив керівник КП «Київреклама» Олександр Смирнов.

Нагадаємо, що перший пілотний проект – «Хрещатик» (у межах від площі Льва Толстого до Контрактової площі) – обійшовся у 5 млн грн. До проекту увійшли такі вулиці: Велика Васильківська (від площі Льва Толстого до вул. Хрещатик), Хрещатик, Грушевського (від Європейської площі до стадіону «Динамо»), Сагайдачного, а також Володимирський і Боричів узвози, Поштова площа. Після реалізації проекту кількість наземної реклами на вказаних вулицях скоротиться із 268 до 71.

Другий проект – «Парковий», до якого увійшли Дніпровський узвіз, Дніпровський проїзд, Героїв Крут, Паркова дорога, Петрівська алея. Він обійшовся у 3,2 млн грн. На цих вулицях кількість наземних РЗ скоротиться з 155 до 65.

Нові правила уточнюють дозволені і заборонені формати конструкцій і їхніх розмірів, схеми розміщення реклами на території міста. Особлива увага приділена безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.

Окрім того, згідно з документом, у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 м, залежно від їхнього розміру: між найменшими форматами (сіті-лайтами) від 40 м і до 150 м між великими форматами (біл-бордами).

Нагадаємо, що впродовж квітня в Києві демонтовано 820 незаконних рекламних засобів. Згідно зі звітом відділу демонтажів КП «Київреклама», із зазначеної кількості незаконних рекламних засобів 355 одиниць демонтовано власниками.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів

Читайте також

Дата публікації новини: