Зачищення Києва від реклами: за місяць демонтовано 1,4 тис. незаконних конструкцій
Кількість реклами на вулицях міста суттєво зменшиться вже упродовж двох років, обіцяє столична влада
Протягом березня у столиці демонтовано 1392 незаконні рекламні засоби, серед яких 838 одиниць демонтували їхні власники.
Так, було демонтовано наступні типи РЗ у кількості: банери – 533; вивіски – 327; електронні табло – 10; конструкції на даху – 21; кронштейни – 100; лайтпостери на фасаді – 1; лайтпостери, що стоять окремо, – 15; прапор, прапорець – 1; тимчасові виносні спеціальні конструкції – 147; транспарант-перетяжка над вулицею – 1; транспорт – 4; тумби, що стоять окремо, – 35; холдери – 170; щити на фасаді – 8; щити, що стоять окремо, – 19. Про це повідомляє прес-служба КМДА.
Зазначається, що завдяки новим Правилам розміщення РЗ у Києві, кількість реклами на вулицях міста суттєво зменшиться вже упродовж двох років.
Нагадаємо, нові Правила розміщення рекламних засобів у Києві (стосуються всіх типів реклами, у тому числі й фасадної) уточнюють дозволені та заборонені формати конструкцій і їхні розміри. Кількість нульових зон, де реклама заборонена зовсім, теж збільшена.
Особлива увага приділена безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.
Окрім того, згідно з документом, у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від їхнього розміру: між найменшими форматами (сіті-лайтами) від 40 метрів і до 150 метрів між великими форматами (біл-бордами).
Серед іншого, збільшено кількість нульових зон, де взагалі розміщення будь-яких РЗ заборонено. Також правила включають уточнення дозволених і заборонених форматів конструкцій і їхніх розмірів. Наприклад, під табу потрапили такі типи РЗ як перетяжки над дорогами.
Завдяки впровадженню і реалізації Схеми розміщення наземних рекламних засобів (стосуються виключно наземної реклами), кількість наземних рекламних засобів зменшиться до 4390 одиниць на всю територію Києва, при тому, що наразі в місті понад 7000 наземних конструкцій.
Як повідомляв «Главком», станом на 14 березня з початку року до бюджету Києва від плати за право тимчасового користування місцями для розміщення об’єктів зовнішньої реклами, що перебувають у комунальній власності територіальної громади Києва, надійшло 27,2 млн грн.
Раніше на засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань торгівлі, підприємництва та регуляторної політики депутати погодили внесення змін до Правил благоустрою міста Києва