За неповні три місяці Київ заробив на зовнішній рекламі понад 27 млн грн
Розміщення об’єктів зовнішньої реклами дає стабільний приріст
Станом на 14 березня з початку року до бюджету Києва від плати за право тимчасового користування місцями для розміщення об’єктів зовнішньої реклами, що перебувають у комунальній власності територіальної громади Києва, надійшло 27,2 млн грн. Про це йдеться у повідомленні Управління з питань реклами на звернення депутата Київради Олександра Пабата.
«Тільки за 3 місяці 2018 року оренда площ комунальних рекламоносіїв офіційно принесла в бюджет міста 27,2 млн грн. До сьогодні, всупереч кризам і зрадам, оренда майданчиків давала стабільний приріст: від 120 млн грн у 2013 році до 156,3 млн грн в 2017», - зазначив депутат на своїй сторінці у Facebook.
Він повідомив, що на порядку денному комісій Київради - чергове впорядкування носіїв зовнішньої реклами.
«Так, знову без регламенту, що визначає першочерговість демонтажу тисяч («цифра» озвучена управлінням реклами КМДА) нелегальних конструкцій і об'єктів. В управлінні зізнаються, що не здатні розробити алгоритм, який визначає, чий об'єкт буде демонтований першим, а хто залишиться «на десерт», і навіть просять допомоги в налагодження даного процесу», - зазначив депутат.
За словами Пабата, наведена інформація про надходження від зовнішньої реклами «пояснює хронічний інтерес до галузі».
Як повідомлялося, Управління з питань реклами КМДА запускає проект-ініціативу «Соціальна реклама очима киян». Через конкурс буде обрано теми та макети майбутньої соціальної реклами.
Раніше на засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань торгівлі, підприємництва та регуляторної політики депутати погодили внесення змін до Правил благоустрою міста Києва
Коментарі — 0