150 пасажирів авіакомпанії «Браво» полетіли на відпочинок без багажу
За словами туристів, їхні речі забули покласти до багажного відділення літака
Пасажири київського аеропорту «Жуляни» заявили про намір подати позов до суду на авіакомпанію «Браво» через втрату їхнього багажу.
Про це «РБК-Україна» повідомили пасажири рейсу «Bay1222», які вилетіли з Києва до Іспанії 24 червня, а повернулися 1 липня.
«Ми будемо подавати до суду на «Браво». Вимагаємо від аеропорту та авіакомпанії офіційні документи з поясненнями про перевезення нашого багажу, а також затримку рейсів. Ми склали колективну заяву. Зворотній номер рейсу Аліканте-Київ «2222». Наразі пасажири цього рейсу оформлюють втрату багажу», - розповіли пасажири.
За їхніми словами, авіакомпанія відправила 150 пасажирів до Іспанії без свого багажу на тиждень. «24 червня ми поїхали рейсом авіакомпанії «Браво» до Аліканте (Іспанія). Коли ми прибули до Іспанії, виявилось що весь багаж пасажири забули у Києві. Сумки просто не поклали до багажного відділення літака. У Аліканте лише 6 пасажирів отримали свої сумки. Близько 150 пасажирів провели свою відпустку без свого багажу», - розповіли пасажири.
Вони повідомили, що не відправлений до Іспанії багаж вдалось отримати лише через тиждень після повернення до Києва. Згодом виявилось, що зворотній багаж українців забули в Іспанії.
«1 липня ми отримали у Києві сумки, які спакували ще 24 червня. Тобто наш перший багаж так і не відправляли до Іспанії. Але найцікавіше те, що наш багаж з Аліканте також не прибув до Києва. Лише у літаку нам повідомили, що ми отримаємо сумки лише завтра (2 липня). Наразі весь багаж українців залишили в Іспанії», - пожалілися пасажири.
Раніше повідомлялося, що у столичному аеропорту «Київ» затримують рейси. Кілька тисяч туристів не можуть вилетіти, зокрема, в Анталію і Батумі. Через затримку чотирьох рейсів в готель були тимчасово поселені 177 пасажирів.