Аеропорт «Київ» пропонував Ryanair такі самі умови, як у Wizzair, але лоукост відмовився
Погодження з умовами Ryanair, кажуть в українському аеропорті, означало би, що інші авіакомпанії зверталися б до суду з позовами проти аеропорту «Київ» через нерівність умов
Авіакомпанія Ryanair впродовж трьох місяців вела переговори з аеропортом «Київ», проте безрезультатно. В столичній авіакомпанії неуспіх пояснили «Главкому» завищеними вимогами ірландського перевізника.
«Ми запропонували Ryanair такі самі умови роботи у нас, які має Wizzair, але вони не погодилися. Яким чином ми зможемо пояснити Wizzair, що компанія, яка жодного року не працювала в Україні, отримуватиме такі великі знижки», - розповіла керівник прес-служби аеропорту «Київ» Галина Богданенко.
Погодження з умовами Ryanair, кажуть в українському аеропорті, означало би, що інші авіакомпанії зверталися б до суду з позовами проти аеропорту «Київ» через нерівність умов. «Надання преференцій одній з авіакомпаній було б порушенням антимонопольного законодавства», - пояснила вона.
Вчора стало відомо, що лоукостер Ryanair розірвав угоду з Україною.
Нагадаємо, 5 липня аеропорт «Бориспіль» підписав договір з європейською авіакомпанією-лоукостером Ryanair.
Читайте також матеріали «Главкома»:
Хто відповість за «проліт» Ryanair над Україною?
Павло Рябікін: З дня на день «Бориспіль» оголосить дату першого рейсу найкращої авіакомпанії світу