Асоціація металургів просить «Укрзалізницю» здати свій металобрухт
glavcom.ua
15 вересня, 2016, 17:06
Обсяг запасів металобрухту в «Укрзалізниці» становить близько 300 тисяч тонн
Реалізація 300 тис. тонн металобрухту з накопичених запасів дозволить «Укрзалізниці» розраховувати на додаткові доходи в розмірі 1,1 млрд грн. Про це йдеться в листі президента ОП «Укрметалургпром» Олександра Каленкова до голови правління «Укрзалізниці» Войцеха Бальчуна, копія якого є в розпорядженні Мінпрому.
У своєму листі Каленков зазначив, що з невідомих причин, починаючи з середини 2015 року, реалізацію амортизаційного металобрухту з боку «Укрзалізниці» було повністю зупинено.
«Залишки металобрухту станом на вересень 2015 року становили 83 тис. тонн. За ретроспективним даними 2012–2015 рр., ми оцінюємо обсяги металобрухту в «УЗ» у 220 тис. тонн на рік. Таким чином, поточний обсяг запасів металобрухту в «УЗ» має становити близько 300 тис. тонн», – йдеться в листі.
Каленков наголошує, що для металургійних підприємств, які останні півтора року відчувають гостру нестачу брухту, викликану, зокрема, рекордними обсягами поставок брухту за кордон, поставки металобрухту з «Укрзалізниці» стали б одним з важелів, які дозволили б поліпшити забезпеченість українських металургів цим видом сировини і наростити обсяги виробництва і експорту.
Глава «Укрметалургпрому» також зазначив, що отримані залізницею від реалізації металобрухту кошти могли б стати значним внеском у справі вирішення проблеми нестачі рухомого складу або створення стратегічного запасу дизельного пального, на необхідності формування якого неодноразово акцентував увагу глава парламентського комітету з транспорту Ярослав Дубневич.
За розрахунками «Укрметалургпрому», з 300 тис. тонн металобрухту можна додатково провести і відправити на експорт 270 тис. тонн металопродукції, що дозволить збільшити обсяг валютних надходжень до країни на 100 млн дол.
«А ось у разі недовироблення 270 тис. тонн металопродукції з наявних зараз запасів брухту ПАТ «Укрзалізниця» буде завдано шкоди не тільки металургам, виробникам феросплавів і вогнетривів, а й підприємствам транспортної галузі України (дані обсяги металопродукції не буде заявлено для перевезення в порт, а отже, й не буде перевантажено)», – резюмував Каленков.
У своєму листі Каленков зазначив, що з невідомих причин, починаючи з середини 2015 року, реалізацію амортизаційного металобрухту з боку «Укрзалізниці» було повністю зупинено.
«Залишки металобрухту станом на вересень 2015 року становили 83 тис. тонн. За ретроспективним даними 2012–2015 рр., ми оцінюємо обсяги металобрухту в «УЗ» у 220 тис. тонн на рік. Таким чином, поточний обсяг запасів металобрухту в «УЗ» має становити близько 300 тис. тонн», – йдеться в листі.
Каленков наголошує, що для металургійних підприємств, які останні півтора року відчувають гостру нестачу брухту, викликану, зокрема, рекордними обсягами поставок брухту за кордон, поставки металобрухту з «Укрзалізниці» стали б одним з важелів, які дозволили б поліпшити забезпеченість українських металургів цим видом сировини і наростити обсяги виробництва і експорту.
Глава «Укрметалургпрому» також зазначив, що отримані залізницею від реалізації металобрухту кошти могли б стати значним внеском у справі вирішення проблеми нестачі рухомого складу або створення стратегічного запасу дизельного пального, на необхідності формування якого неодноразово акцентував увагу глава парламентського комітету з транспорту Ярослав Дубневич.
За розрахунками «Укрметалургпрому», з 300 тис. тонн металобрухту можна додатково провести і відправити на експорт 270 тис. тонн металопродукції, що дозволить збільшити обсяг валютних надходжень до країни на 100 млн дол.
«А ось у разі недовироблення 270 тис. тонн металопродукції з наявних зараз запасів брухту ПАТ «Укрзалізниця» буде завдано шкоди не тільки металургам, виробникам феросплавів і вогнетривів, а й підприємствам транспортної галузі України (дані обсяги металопродукції не буде заявлено для перевезення в порт, а отже, й не буде перевантажено)», – резюмував Каленков.