«АТБ-Маркет» прогнозує підвищення цін на курячі яйця
Зокрема деякі виробники вже заявили про підвищення цін на яйця на 47% з 1 квітня
Компанія «АТБ-Маркет» прогнозує підвищення цін на курячі яйця.
Про це йдеться в повідомленні компанії.
«Згідно з прогнозами аналітиків компанії, найближчими тижнями прогнозується зростання цін на яйце куряче. Цей ріст обумовлено скороченням поголів'я птиці, а також прагненням виробників наблизити відпускну ціну до собівартості виробництва (в середньому 15-16 гривень/десяток). Подальше ціноутворення буде залежати від поточного поголів'я птиці, курсу гривні, епідеміологічної ситуації, можливості експорту продукції», - сказано в ньому.
Зокрема деякі виробники вже заявили про підвищення цін на яйця на 47% з 1 квітня.
Зазначається, що АТБ поки не підвищував ціни на цей продукт у своїх магазинах, однак буде змушений зробити це на відсоток підвищення цін постачальниками, за фактом отримання поставок товару за новими цінами, а також з урахуванням необхідності надати кожному покупцеві магазинів торгової мережі придбати цю продукцію без обмежень і в необхідній кількості.
Зараз компанія веде переговори з постачальниками про недопущення значного підвищення цін на яйця.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що мережа супермаркетів «АТБ» обмежила кількість товарів, які купує один покупець.
Також раніше повідомлялося, що компанія «АТБ-Маркет» вирішила підвищити ціни на товари першої необхідності та продукти харчування через підняття цін постачальниками. Така ситуація пов'язана зі стрімким зростанням закупівельних цін від постачальників не тільки для торгової мережі АТБ, а й для всіх операторів українського ринку роздрібної торгівлі.
Як повідомлялось, мережа супермаркетів «АТБ» змінила правила проходу покупців в ранковий час. У магазинах ввели «пенсіонерську годину». Щодня з 9:00 до 10:00 супермаркети обслуговуютьи лише пенсіонерів, ветеранів та людей з інвалідністю.