«Чорна п’ятниця»: п'ять порад, як не пошитися в дурні

Не варто забувати, що «чорна п’ятниця» – лише старт рекламних передноворічних перегонів

Чи вірити рекламі про «фантастичні», «нечувані» та «неймовірні» знижки

Сьогодні, 23 листопада, у більшості онлайн та офлайн-магазинів України відбувається розпродаж. Рітейлери обіцяють знижки до до 80%. Хоча найчастіше продавці готові скинути у середньому до 30%, йдеться у матеріалі «Главкома».

Для того, щоб вас не надурили у день «мегазнижок», дотримуйтеся наступних правил:

1. Складіть список дійсно необхідних речей, щоб не набрати дешевого непотребу.

Якщо вам на очі потрапляє цінник із більш-менш вигідною ціновою пропозицією та ремаркою «кількість обмежена» чи «тільки сьогодні!», не потрібно поспішати: по-перше, величезна кількість офлайн та онлайн магазинів у цей період змагаються за кожного клієнта, а по-друге, цілком ймовірно, що завтра ваш «супервигідний ексклюзивний товар» з’явиться на полицях у великій кількості за ціною всього на кілька гривень вищою.

2. Ставтесь критично до реклами

Нині реклама обіцяє потенційним покупцям «знижки до 80%». Спрацьовує простий розрахунок: люди зреагують на цифру, що вражає, але не на коротеньке слово «до», що означає: знижки, як правило від 5% до 30%. Хоча на одну-дві речі магазин і справді може знизити ціну на 80%, проте такі товари ви і даром не взяли б.

 

3. Заздалегідь вивчіть ціни на потрібні товари

Часто недобросовісні продавці за кілька днів до розпродажу вказують завищені ціни, потім їх перекреслюють, демонструючи «шалений розпродаж». Таким чином у покупця виникає ілюзія дешевизни, а магазин продає товар за середньою на ринку ціною.

4. Будьте уважні

Здійснюючи покупки в магазинах, звертайте увагу не лише на ціну, а й на якість виробу, адже користуючись ажіотажем продавці намагатимуться збути пошкоджений товар або ж такий, у якого збігає термін придатності.

5. Думайте!

Якщо вам потрібно їхати машиною в інший кінець міста, щоб придбати взуття зі знижкою у 400 гривень, порахуйте, скільки грошей ви витратите на пальне. Також не варто забувати, що «чорна п’ятниця» – лише старт рекламних перегонів. Чим ближче до Нового року, тим гучніше покупцям повідомлятимуть про передноворічні розпродажі, що стартують вже у перших числах грудня.