Директор Авдіївського коксохіму: Підвищення залізничних тарифів може погано вплинути на роботу підприємства
Магомедов зазначив, що нові тарифи «можуть зіграти злий жарт» як з АКХЗ, так і з багатьма іншими підприємствами країни
Такі глобальні рішення, як підвищення тарифів на залізничні перевезення, повинні ухвалюватися після ґрунтовної оцінки можливих негативних наслідків для промисловості та АПК України. Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив генеральний директор Авдіївського коксохімічного заводу Муса Магомедов, коментуючи наказ Міністерства інфраструктури України про збільшення залізничних тарифів на вантажні перевезення на 22,5%.
«Такий величезний рівень підвищення тарифів монополіста викликає подив і низку запитань. Зокрема, для чого УЗ так агресивно підвищувати тарифи, якщо на сьогодні навіть за наявності достатньої кількості коштів проблеми, що є, в УЗ не вирішуються?! Для того, щоб і далі безболісно працювати в умовах формульних контрактів з палива, що не працюють, закривати очі на проблеми в розподілі парку піввагонів, не шукати додаткових вантажопотоків, не вести системної роботи щодо зниження збитковості сегменту пасажирських перевезень, при цьому щорічно підвищувати адмінвитрати на двозначні цифри? І те, що я ніяк не можу збагнути, – за наявності грошових коштів не виконувати інвестиційної програми, затвердженої Кабінетом міністрів України?!» - написав Магомедов.
Він зазначив, що нові тарифи «можуть зіграти злий жарт» як з АКХЗ, так і з багатьма іншими підприємствами країни.
«Перебуваючи в прифронтовому положенні, ми тривалий час працювали з перебоями і тільки з травня цього року стали нарощувати виробництво коксу зі 140 тис. т до 250 тис. т на місяць. І це нам коштувало величезних зусиль, у т.ч. у частині досягнення конкурентоспроможної собівартості, - написав гендиректор АКХЗ. - Хотілося б, щоб «Укрзалізниця» також боролася за збільшення обсягів перевезень при збереженні мінімально можливих тарифів, як ми за обсяги виробництва з мінімально можливою собівартістю, у такому разі ми збережемо досягнуті обсяги виробництва, а УЗ – вантажну базу і доходи».
Магомедов висловив упевненість у тому, що такі глобальні рішення, як підвищення тарифів на залізничні перевезення, повинні ухвалюватися після ґрунтовної оцінки можливих негативних наслідків для промисловості та АПК України. «Та й поспішати з цим питанням нема чого - грошей і доходів після двох індексацій в 2015-2016 рр. (сумарно +49,5%) більше ніж достатньо і для фінансування поточної діяльності, і для інвестицій», - зазначив гендиректор метпідприємства.
Він також висловив сподівання, що цього разу Кабмін змусить залізничного монополіста «зайнятися вирішенням вже перезрілих операційних проблем і виконанням майже безнадійно проваленої інвестиційної програми 2017 року».