Директор Google Україна розказав, що найчастіше шукає в інтернеті українська аудиторія
Українці в мережі інтернет найчастіше шукають інформацію про шоу та спорт
Дмитро Шоломко, директор компанії Google Україна в інтерв’ю «Главкому» розповів, чи відрізняються запити в пошуківках українців та громадян інших країн. І чи спостерігається заполітизованість українського суспільства у тих показниках, які відстежується Google.
«Знаєте, американці зараз дуже заполітизовані, у них скоро вибори президента. Щодо того, що люди шукають, то на це впливає багато зовнішніх факторів. Справді, наше суспільство заполітизоване, але якщо говорити про дані, які ми збираємо щодо поведінки користувачів інтернету, то воно мало чим відрізняється від поведінки мешканців інших країн», - запевнив директор компанії Google Україна.
Українці в мережі інтернет за його даними найчастіше шукають інформацію у розділах шоу і спорт.
«Я був дуже здивований, коли Янукович, було діло, не домовився з Тимошенко, і вона потрапила до в’язниці, у нас було відчуття, що Тимошенко буде людиною року. Але вона посіла десяте місце у цьому рейтингу в пошуку. Всіх користувачів інтернету цікавили музиканти, зірки шоу-бізнесу, спортсмени», - розповів Шоломко.
Він додав, що світова тенденція полягає в тому, що коли хтось вмирає, то увага до цієї персони помітно зростає.
«Великого впливу політиків або політики як домінуючої категорії в пошуках ми не фіксуємо, бо цього немає», - підкреслив Шоломко.