Карпатський мед. В Україні планують зареєструвати ще 10 нових географічних брендів
Наразі три українські продукти офіційно мають статус географічних брендів
В Україні збираються у 2021 році зареєструвати 10 нових географічних брендів. Про це повідомив заступник міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Олександр Романишин під час форуму «Креативна економіка» у п'ятницю, 20 листопада.
Романишин зазначив, що наразі три українські продукти офіційно мають такий статус.
«Є географічні зазначення. В Україні ми почали тільки нещодавно реєструвати такі зазначення. І є вже певні успіхи. Це мелітопольська черешня, це гуцульська коров'яча бринза, овеча бринза. Ми плануємо ще 10 географічних зазначень на наступний рік ─ це і херсонські кавуни, це карпатський мед», ─ вказав Романишин.
За його словами, цей процес створює передумови для розвитку туризму у регіонах, де такі географічні зазначення реєструються.
«Навколо них створюється увага туристів, інвесторів і поява нових інвестиційних проектів», ─ додав заступник міністра.
Нагадаємо, рік тому Верховна Рада ухвалила і президент схвалив закон щодо охорони географічних зазначень. Ухваливши цей закон, Україна мала на меті забезпечення виконання зобов’язань у сфері євроінтеграції в частині узгодження вимог чинного законодавства України щодо охорони прав на географічні зазначення із правом Європейського Союзу.
Також планувалося створення в Україні електронного реєстру географічних назв.
Як повідомлялося, Україна зареєструє в ЄС свої особливі бренди: мелітопольську черешню і гуцульську бриндзю.